Gå til innhold

Når slutter folk å ha sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånn gjennomsnittlig?

 

Er det vanlig at f.eks 60 åringer har jevnlig sex?

 

Sikkert utrolig dumt, men jeg bare lurer på hvordan det blir med meg og mannen når vi blir eldre:p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja i mitt tilfelle i en alder av 26. Vet at faren min på 64 har mye mer sex en meg så det er vel individuelt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva normalen er, men vet at mine besteforeldre hadde sex ved "spesielle anledninger" når de var over 60, ble vel hvertfall noen ganger i året vil jeg tippe.. (hadde ei sporty bestemor som jeg delte alt med, og enda det var litt pinlig å høre at de hadde sex, så var det jo noe romantisk ved det også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26? Jeg antar at det er noe spesielt som har skjedd..?

 

Gjennomsnitt aner jeg ingenting om. Men jeg snakket en gang med ei 80 år gammel dame som var så glad for at hun og den nye kjæresten på 85 "passet sammen", wink wink. Det er aldri for seint, sånn sett! ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, kan ikke snakke for meg selv enda, men jeg har fått fullt referat angående diverse potensmiddler av min grandonkel i lystig lag.. han er nå 85 år og lo av at lillemann ikke lenger var med på laget uten de små blå, selv om han selv er ung og viril som han sier... men han er ellers veldig frisk og oppegående for alderen da, mulig det har noe med saken å gjøre.

 

hvordan det blir her hos oss når vi blir så gamle vet ikke jeg, men min mann er jo ganske stiv og støl alle rede og han er bare 29.. hihi, hvordan det blir med hoftebevegelsene når han blir 70 ser jeg for meg med latter! har du noen gang sett måten gamle menn går på, dette er pga stive hofteleddsbøyere.. min kommer nok til å slite der! :P

 

og når disse melkepuppene her er sugd tørr for siste gang er det ikke umulig at jeg trenger stropper og stillas for å holde de noen lunde på plass der de en gang var.. så om jeg ikke slår i hjel mannen med puppene før den tid blir det nok meg på toppen..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, 20:55, du gav meg noen morsomme bilder! Lykke til i fremtiden. Se på den lyse siden: Hvis mannen din går deg på nervene med tiden, kan du slå han ihjel med puppene, og alle vil tro det er en ulykke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja, den dagen han kommer med dobbel blåveis så vet alle på jobben hva som har foregått! for en grisegutt! :P men først må denne hvalen kalve, så frem til da så er det ganske umulig å gi han blåveiser da tygdekraften ikke tillater et 3tonns beist oppå en stakkar kar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...