Gå til innhold

Dere som har 6 åringer som bader i badekar....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...leker de med bade ender? Mi jente leker med bade ender og kom til å tenke på om hun er for stor til det? Hun liker ikke å dusje og hun kjeder seg i badekaret uten noen leker..

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo MANGE andre leker enn badeender?

 

La hun få med en dukke i badekaret? Dukken må jo bades den også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skal endene pakkes vekk? Bare fordi hun er 6 år? Kan hun ikke bare leke med det hun vil da? Hva er det du er redd for at skal skje om hun fortsetter å leke med badeender i badekaret?

 

Går an å tenke selv vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke for gammel til å leke med badeand hvis hun selv liker å leke med badeand! Jenta mi er 4 år og liker også best å bade. Hun har med seg smådyr i badekaret og leker med dem. Nå som hun begynner å bli såpass stor så prøver jeg å få henne til å dusje av og til også. Synes det er greit at hun øver litt på å dusje og vaske seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så hyggelig 20.09

Ka du ikke bare la være å svare vist du ikke kan svare ordentlig som en vanlig voksen person? Djiiis!

Takk for svar dere andre :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg og mannen leker med badeendene når vi badre sammen. Hvorfor kan ikke en 6 åring gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ? Skrive et innlegg for å spørre om en 6 år gammel jente er for gammel for badeand i badekaret? Virkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilke måte er du redd for at hun er for stor da? Jeg ser ikke helt problemet, sammen hvor hardt jeg legger godviljen til... Barn leker med det de liker, uavhengig av alder, så om hun var 10 år og ville ha med anda i karet ser jeg ikke noe galt i det?

 

Kan du forklare hvorfor dette bekymrer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver i HI at "du kom til å tenke på om hun var for stor", så av det leser jeg at du er usikker på om det er ok.....så da blir spørsmålet mitt igjen hvorfor du lurer på det?

 

Hva hadde du gjort om svaret var at hun er for stor - hadde du da tatt fra henne leken hennes?

 

Det må da være en grunn til at du skriver et innlegg om det, det er jo tusen sånne småting vi som foreldre må ta stilling til i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden på 6 har badekaret fullt av biler og båter og sikkert en badeand, om han hadde hatt en...

Han koser seg glugg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leker med barbie, biler, båter, lekekjøkkengreier og alt annet som tåler badekar. Dessuten rutsjer barna i badekaret (noe jeg ikke er så begeistret for egentlig, men pyttsann, badet er nytt og tåler det!). Hvordan merker du ellers om barnet ditt er for stor til noe? Ved å sammenligne med andre barn..? :) Du kjenner barnet ditt best, det spiller ingen rolle hva andre 6-åringer gjør dersom jenta di liker å leke med badeender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...