Gå til innhold

Hvis dere bare skulle hatt 2 barn, ville dere da hatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jo ikke det valgfritt, men om det var det ville jeg selvsagt valgt èn av hver. Og så heldig har jeg faktisk vært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle, men 1 gutt og 1 jente hadde jo vært greit. Det er visst også det vi ender opp med, ser det ut til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen trille for meg.

Vi har en gutt, og jeg er enda ikke gravid, men ser for meg at det blir gutt neste gang og. Men jeg blir superglad uansett. Sikkert fordeler og ulemper med alt :P

Nei, et friskt barn er det jeg ønsker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det samme syns jeg :) Har en jente fra før av, og om neste også blir jente så betyr det ingenting :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk gravid med nr 2, ønsket både jeg og storesøster at det skulle ligge en liten jentebaby i magen, og det gjorde det. Har aldri ønsket meg gutt jeg, så jeg er veldig fornøyd med mine to skjønne jenter. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad bare barna blir friske, så kjønn spiller ingen rolle, men vi har en gutt, og en gutt til hadde vært helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 små prinsesser!!:) Gjerne tett i alder også slik at de blir venniner:)

 

Og det har jeg fått, veldig lykkelig, og ferdig med barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del spiller det overhodet ingen rolle, men skulle jeg satt opp et ønske ville jeg hatt to av samme kjønn. Om det er gutter eller jenter spiller ingen rolle, men jeg ser hvor stor glede søsken av samme kjønn kan ha av hverandre livet gjennom.

 

Har jo aldri noen garanti for noe som helst, to søstre kan ha så forskjellig personlighet at de aldri blir særlig close, mens to søsken av forskjellig kjønn kan være hverandres nærmeste venner...

 

Men jeg ser at mine to gutter har mange av de samme interessene, og leker med de samme tingene. Det samme har de to jentene mine, de liker begge Barbie-filmer, pynter seg med perler og har det supert sammen.

 

Synes selv jeg har fått den perfekte søskenflokk med to jenter og to gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gutter.

 

Har en av hver, og skal vi ha flere ønsker jeg meg gutt. Så mye enklere å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friske og velskapte barn er det viktigste.

 

Men, jeg har alltid ønsket meg to barn av samme kjønn.

 

Nå er mitt første barn jente, så dermed ønsker jeg meg en jente neste gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt som eldste, og nskte meg en gutt til når jeg ventet nummer to. Men så sa de det var ei jente og det var fint det også.

Nå har jeg fått mine to barn, og skal ikke ha flere, og er veldig fornøyde med de to jeg har.

 

Synest forresten det var guffent å høre om den ovenfor her som ønskte seg en gutt som nummer tre, da hun hadde både gutt og jente fra før, og jenta var så vanskelig at hun helst ikke ville ha flere jenter.

 

Min gutt og mi jente byr på ulike utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo seff vært akkurat det samme. Men jeg elsker de to jentene mine. Er bare knappe to år mellom dem, så jeg tror de vil elske å leke med hverandre etter hvert :) Og så er det jo kjempebra at jeg kan bruke alle de flotte klærne om igjen, så der har vi spart mye peng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...