Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Meg som har den andre tråden om kondomen som sprakk. Men så er dette også viktig å få svar på: En kondombit (tuppen av kondomen) har lagt inni meg i 2 dager. Har hatt litt menssmerter/eggløsningssmerter, men kan hende jeg har eggløsning nå. Skal ha mensen om noen få dager. Men kan det være farlig?? Noe jeg må sjekke?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Tvilsomt at d er farlig. Kondomer er jo laget for å ha sex med...i skjeden. Det eneste er hvis et har dannet seg bakterier,,,og kanskje du får sopp. Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Vent å kjenn om det blir mer ubehag.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Du har ikke eggløsning nå om du skal ha mensen om få dager! Mensen får man 14 dager ETTER eggløsning. Sukk.. Du bør forøvrig sjekke om du har infeksjon i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Ikke farlig, har skjedd med meg også dette.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Første som svarer her har ikke peiling, for å si det slik. Jeg hadde igjen en kondom bit inne i meg for noen år tilbake.. Gikk noen dager uten problemer, så fikk jeg vondt i nedere del av magen, det var vel ca samtidig som da den biten kom ut igjen. Tengte ikke så mye på det, men fikk utrolig smerter ca 4 dager etterpå. Dro på legevakta, når de fikk forklaringen påhva som hadde hendt, fikk jeg gyn.undersøkelse med det samme, viste seg at så og si hele vagina var rød av iritasjon og lettere hoven, måtte gå på antibiotika i 10 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå