Gå til innhold

vi skal til psykolog til uka med svigerfamilien, greit og ta med notater?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har en del problemer, tenkte det er smart og notere ned mine syns punkt og slik. er ganske mange som skal dit, og kan da bli vanskelig og huske alt jeg vil si,.

men vet at det kan føles for dem som at dette har jeg lagret opp lenge, og det vil de komme til og lage noe ut av det og.

 

men føler det hjelper meg litt om jeg kan skrive ned min side av saken.

 

er det dumt eller smart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått med meg at du har skrevet ett par innlegg om disse problemene. De kommer vel til å gjøre seg sine tanker om dette og tolke det negativt, men si det som du sier det her. At du vet det blir mange der og at du kan glemme ting du ønsker å si når du blir stressa. Derfor og kun derfor har du med notater.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv ned det du vil si, ha det i en lapp i lomma og ta det frem dersom du føler behov for det. Du husker mye mer bare av å ha skrevet det ned uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg ville absolutt tatt med notater, det føles godt å få det ned på papiret og man slipper å tenke på hva man skal si. Ha den i lomma, og ta den frem om nødvendig. Men det tror jeg ikke du trenger, får det blir lettere å prate en du tror :) Men om ikke, så har du en lapp kan se på. Alle burde gjort det før timen :)

 

man skal være ærlig, og om de vil "lage" noe ut av det, så er det godt å være hos psykolog. :) Alle har rett til sine følelser, uansett følelser. En psykolog kan hjelpe å sortere og hjelpe til!

 

lykke til! (vet ikke noe om saken jeg da, men vert hos psykolog mange ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...