Gå til innhold

Jeg å mannen min har diskutert ofte,om han skal t seg jobb i nordsjøen. Men jeg har flere venninner med mann der ute. Og med de utro ryktene som går om mennene deres..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at du har fått mange gode svar her, og alle er jo (plutselig?) veldig positive til offshoreordningen og det virker også som du skjønner at det er ikke valg av yrke som avgjør om en mann (eller kvinne) velger å være utro eller ikke.

 

Jeg bor på et lite sted på Vestlandet hvor det bor veldig mange som jobber offshore, og jeg har aldri hørt om et eneste tilfelle der forhold har røket pga utroskap på riggen, og jeg hører heller aldri rykter om at det skal skje.

 

Så jeg tror at du må ta de innlegga som har vært her inne i det siste med en stor klype salt, det viser seg jo at de som er mest negative til ordningen aldri har vært sammen eller har nært kjennskap til noen som jobber offshore.

 

Jeg er hi i den tråden hvor jeg skrev at jeg er glad for at mannen min kom hjem, og jeg står for det jeg skrev der, det er en ordning som passer flott for oss. Det gir mannen mulighet til å delta i familielivet på en helt annen måte enn om hans skulle kommet hjem kl 16.30 hver dag, trøtt og lei. I tillegg så er det en buzz for forholdet å kjenne på gleden ved å få han hjem:)

 

Lykke til med valget, husk at det må være riktig for begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært en del offshore og jeg har ikke inntrykk av at det er mye utroskap der. Og det er mange søte jenter der jeg har vært.

Men samtidig kjenner jeg jenter på andre installasjoer som ble en del lagt an på av gifte menn offshore da de var single.

 

Jeg tror ikke at menn er er utro offshore, men at utro menn kan finnes over alt. Til syvende og sist er dette et tillitsspørsmål melllom deg og din mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap har ingenting med yrke å gjøre... Det er mannen/kvinnens moral som spiller inn.

 

La nå mannen få jobbe i nordsjøen, hi:) Kjempegøy å prøve hvis han har lyst og du er villig til å være alene med barna når han er på jobb:)

Hadde mannen min hatt muligheten til å jobbe der (noe jeg vet han har lyst til), hadde han gjort. Og jeg hadde ikke tenkt et sekund på om han ville vært utro... Dette forumet er nokså virkelighetsfjernt, så ikke hør på alt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...