Gå til innhold

Pizza-spørsmål:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh dere allvitende dib-damer og menn, hjelp meg litt her, er dere snille:)

 

Jeg skal lage pizza med biffstrimler. Jeg pleier alltid å brune de på panna først, men er dette nødvendig? Jeg mener at de kanskje blir nok stekt i stekeovn på 220 grader i 20 min?

 

Er gravid, så det er viktig at de er heeelt gjennomstekte. Hva ville dere gjort?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du trenger ikke steke dem, de blir bare tørre hvis du gjør der dobbelt opp :)

Skrevet

Hvis de ikke er for store skal ikke det være noe problem. Jeg pleier å legge dem over osten for å være sikker, men vet ikke om det egentlig hjelper noen ting.

Skrevet

Jeg steker de alltid i panna først med olje og krydder. Og så legger jeg strimlene (av biff eller kylling) på pizza de siste 10min. av steketiden. Ellers så syns jeg at de blir så tørr.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar:) Da blir det nok en litt saftigere pizza i kveld.

 

Ha en riktig god lørdagskveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...