Gå til innhold

Kan en mann være lykkelig i et hjem fullt av dille dall?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lysestaker, lysebrett, speil, perler, lamper, lampetter, tepper, puter, pledd, skinn, bokstaver, bilder, rammer, blomster, potter og kar, glitter og stas?

 

Jeg intresserer meg for interiør, jeg har helt klart en plan, og tema i vårt hjem, om interiør, men jeg ser på dagens moter med alt mulig dille dall som skrekk og gru.

Jeg selv kan like litt av det, se hva andre ser, men jeg tror min mann hadde fått helt fnatt av å bo i et slikt dille dall hjem.

 

Jeg har en kontorrotte av en mann, ikke er han spesielt manne mann, med smørning på buksene og svære hender med træler. Men om han skulle bodd i et hjem innredet som et gammeldags boudoir, tror jeg han hadde gitt han spasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. så lenge det er plass til en 50" og playstation¨, he he! Tror det er greit dersom mannen har sin egen sone, enten om det er et underholdningssenter eller et eget kontor feks.. Men har sett en del hjem som er fyllt til randen med nips, dill og dall... Ikke helt min smak. Liker heller å vise frem enkelte fine ting og ha fokuset der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet; smak og behag.

Noen trives i det, andre ikke.. Her fører jeg et ala "minimalistisk" innredning, hvor det kommer "overraskelser" i en og annen hylle eller krok.. Har et lite vindu i stua hvor det står slike bokstaver "home", i ene hylla på bokhylla, står det noen hvite og kremhvite gameldagse engler. På bordet står et lysfat med en blanding av kubelys i forskjellige str, i "jord" farger, og har noen pynteputer i sofaen, som i tillegg er veldig behagelige å hvile hodet på på kvelden. På kjøkkenet er lignende stil, noen enkle detaljer her og der. På badet har jeg en liten blomstervase med noen fine tøyblomster, og såpeskål ol matcher. Soverommet vårt har et litt romanitsk preg, men ikke for "jentete". På ungene sitt rom er det duse farger på veggene, den ene veggen har jeg skrevet en liten historie på, og ellers er det et typisk barnerom med masse lekr og praktiske løsninger. Liker det slik, både jeg og familien, samboeren vil nå male ene veggen i stua med lavnedelgrå, og jeg er enig i at dette vil passe godt inn.. Ellers er alle rom (uten barnas) i noe ala kremfarge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...