Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har faktisk bare gode erfaringer med dette nettstedet! Utrolig mange søte mennersker her som jeg tilogmed har en del med å gjøre utenom nettstedet :-D :-D
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Ja, det er det :-) Ha en nydelig lørdag :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Det samme syns jeg Og det på tross av at enkelte ikke er helt gode i hodet Jeg ELSKER dette stedet her
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Gikk inn kunn for å svare SPAM! fordi jeg regnet med at dette var dårlig kamuflert reklame for alle susse, nusse, dalle forum av samme kategori. Tusen takk for at du faktisk ikke gjorde det! Er helt enig med deg, har tross alt hengt her i litt over 8år og kommer nok ikke til å stikke av med det første! Ha en super kveld da!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Såååå koselig å høre folkens!! KLEM fra HI !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå