Gå til innhold

Hva syns dere om denne dunkåpen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jakken er ikke helt "meg" så jeg kunne ikke gått med den, men den var jo helt grei den. Har aldri prøvd det merket før, men den koster jo 1500 så det burde jo ikke være rusk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har du nok en grad av snobbehet du også, hehe!

Men hvem legger egentlig merke til merkene man handler? Fremmede på gata? Er det for å imponere vennegjengen? De eneste gangene jeg legger merke til klær er når det står nike over hele gensere osv. Men hvis jeg går inn for å granske et menneske ser jeg jo hva de har på seg. Hvorfor er vi sånn?? (altså jeg er ikke hakket bedre enn deg!)

 

Helt grei den kåpen. Tittet på flere kåper på Ellos i det siste, flere kule i Espirit men ønsker ny dunkåpe. Jeg skal innrømme jeg tenker Bergans, Peak, Parajumpers osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte med belte som kom opp på linken er ikke med dun - men den brune på høyre side er med dun og har belte, kanskje det var den du mente?

Ellers syntes jeg det var fine jakker, men jeg synes de ser litt tynne ut, og kanskje litt korte for vinteren.

Men nå er jeg veldig frossen av meg og bor på et veldig kaldt sted også... ;)

 

Jeg bryr meg ikke om merker hvis jeg finner noe jeg liker. Det er hvordan DU bærer plagget som gjør forskjellen, ikke hvilket merke som evt står et sted på jakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.10: Godt vi er flere:) Parajumpers har jeg sett på, men de er så tunge (dersom det er den jeg tenker på). Bergans blir for sporty for min stil. Peak syns jeg er greit, men ikke et merke som liker spes. godt. Jeg har lyst på JPG eller kanskje Gant, men finner ingen som har belte i livet.

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de tre så likte jeg den siste best! :) ...kanskje også fordi den ser varmest og mykest ut :)

 

- hilsen den frosne over her et sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det ikke er dun ja, er det mulig å ikke legge merke til det:/ Er visst egentlig bare opptatt av utseende og merke:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det? Hvor selger de det bortsett fra på Ellos da? Har ikke lagt merke til det i noen butikker...

Så hyggelig at det er flere snobber:) Er jo ikke noe man innrømmer i det virkelige liv:)

 

Hvilken av de tre likte du best da

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke de har noe utsalg, men mener bestemt de har hatt det. Jeg har masse Esprit klær, og er veldig fornøyd med

passform og kvalitet. Handler mest på VIC, Match og seff på H&M innimellom :)

 

Liker forresten denne best:

 

http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg-Kaper-frakker/Esprit-EspritCasual/_/N-fhlZh3f?Nr=332519

 

Tror jeg skal kjøpe den faktisk. Trenger dunkåpe og synes det er litt ok å ikke ha det alle andre har :)

 

Hilsen snobben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva snakker du om 17.36? Ellos har jo masse merkeklær! Tror heller det er du som ikke vet hva du snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg dunkåpe på Vila til kampanje halv pris 600 kr - veldig fornøyd! Men lurer; er kanskje ikke Vila godkjent blant snobbene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Vila jeg, men pleier å kjøpe dyrere yttertøy, vesker og sko da dette blir mye brukt. Gensere og topper kan godt være f.eks Vila.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ville ha en kåpe til 1500? Og kåpa mi kosta 1200? Har de 300 kr så mye å si? Jeg veit ikke jeg, jeg hadde aldri kjøpt kåpa hvis den ikke var på halv pris, så :P

 

Vila over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gladelig betalt rundt 3.000 kr for ei kåpe dersom jeg hadde funnet en jeg likte i de merkene jeg i utgangspunktet var interessert i, men finner ingen fine.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...