Engodmagefølelse Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Har innimellom de siste dagene kjent en rar fornemmelse på venstre side av magen. Akkurat som om det skulle være liv der inne. Jeg tror på ingen måte det er babyen jeg kjenner for den er jo ennå så liten, og dette er dessuten høyere i magen enn jeg mener livmora ligger på denne tiden. Det kan selvfølgelig være luft, men jeg synes ikke det minner om det heller. Har jo kjent luftbobler både nå i svangerskapet og når jeg ikke var gravid, men det ligner ikke på det.Mer likt sånn jeg kjente liv sist.. Er ikke bekymret eller noe sånt, men lurer litt. Høres dette kjent ut for noen?
Iz Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har kjent noe ala lignende, når jeg legger meg om kvelden, spes på ryggen. Det smeller og bobler på en måte..jeg er ikke mer en 8+3, så jeg veit jo at det bare er tarmene eller noe:-p
Engodmagefølelse Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2011 Ja, det er vel neppe noen annen fornuftig forklaring! Mer oppblåst enn vanlig i kombinasjon med at jeg ubevisst kjenner mer etter tenker jeg.. Vi skal nå lure på mye rart vi gravide damene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå