Gå til innhold

Hva finner dere på når mennene deres er ute på fest og dere er hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ombestemte meg og ville ikke bli med på fest likevel. Er sammen med en mann som er 10 år eldre enn meg, og han skulle til gammel kompis som er rundt 40. Jeg er 24 og føler meg ikke helt vel når jeg er med masse folk som er så mye eldre enn meg. Derfor fant jeg ut at jeg likevel bare ville bli hjemme. Han er dratt allerede, siden det er lang reisevei,så nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal finne på. Har hørt med 2-3 venninner, men 2 av dem jobber ikveld og hun siste var på vei til Østlandet.

Så, hva skal jeg finne på tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror mannen din hadde likt om du var med. Om det er 10 år eldre kan det bli overmorro for det.

 

DVD kveld og fråtse i SONOPPPPPP :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det quizkveld :D Men så er ikke jeg alene denne kvelden da, men er det hver kveld i ukedagene. Har min gutt på besøk ;o) Dvd kveld, hør på musikk ( bruker å finne karaoke på youtube, hehe), rydde litt.. Lese litt?:) Masse muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og lei deg noen filmer som du har veldi lyst til og se (som kjæresten din ikke vil se) så kjøper du inn favoritt maten din og favoritt snopet ditt og så lager du god mat og koser deg med filmer som du ellers aldri hadde fått sett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er alene hjemme så gjør jeg faktisk minst mulig;) sitter enten på pc eller ser på tv.. Syns det er utrolig deilig å være hjemme alene å ikke gjøre noen verdens ting innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mannen min dratt på blåtur.

Alene hjemme med to små. Når de er i seng blir det TV/film og overflod av godteri og brus. Og kaaaanskje en liten Baileys:)

 

Og så har jeg kjøp meg et blad og skal kose meg med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...