Gå til innhold

Hva gjør dere andre med bekkenløsning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid verre utover dagen. Om jeg har en slakk dag, hvor lite blir gjort, kan jeg være ganske fin i formen.

Når jeg ha tatt litt rengjøring e.l, er jeg helt invalid på kvelden.

Sørsmålet er, lar dere huset være hus, eller vasker dere, på bekostning av bekken og helse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bekkenløsning, og jeg gjør minst mulig. Har fått beskjed av fysioterapauten min om å ta det med ro, og finne ut hva jeg faktisk klarer uten å være helt ødelagt dagen etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg gjør det jeg klarer. har funnet ut at klesvasken går fint fordi jeg har alt i en passe høyde på vaskerommet. så jeg vasker mye klær. tror aldri det har vært så tomt i vaskekjelleren vår :) Men det værste jeg gjør er støvsuging og gulvvask, så det holder jeg meg unna. sitter og ser på at støvet og hybelkaninene vokser og irriterer meg grønn. det har vært en stoooor kilde til diskusjoner og krangler i forholdet til meg og mannen i dette svangerskapet, for han har jo aldri tid til å hjelpe meg. så det blir støvsuget en gang i uken da, vasket enda sjeldnere. nå har jeg så mye husvask å ta igjen at jeg blir kvalm av tanken. men tenker å ta et rom av gangen når jeg er ferdig med svangerskapet og har kommet meg litt etter fødsel. så skal mannen kjeppjages om han ikke hjelper meg med vegger og tak. Gleder meg til å få ting på stell igjen. vi holder på å pusse opp også, så det er så mye rot her at jeg blir klar av å se på det. Men jeg blir også helt invalid om kvelden om jeg styrer på for mye. moderat aktivitet må jeg ha, og så må jeg passe på å ikke sette meg ned og bli kald og stiv om kvelden da, for da låser det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke gjøre noe forrige gang jeg var gravid, klarte bare så vidt å karre meg på do. Så her kom svigermor og vasket huset to ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...