Gå til innhold

Hvis hjernen er ferdigutviklet i en alder av 23 år, vil det si at mannen aldri kommer til å bli "voksen" ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er 25 år, og jaggu er han ikke voksen enda. mange ganger må jeg være den som bremser og forteller om konsekvenser for gitte handlinger.. er litt lei av å være mamma for mannen min i grunn. misforstå meg rett, han er super også, men akkurat på noen punkter er han som en barnslig 16 åring som ikke tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Man kan fortsatt lære seg å bruke og å utnytte hjernens kapasitet etter fylte 23 år.

Trening, trening og atter trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda han endrer seg med tiden han også. Men det er ikke sikkert alt endres! Min mann har vært ganske barnslig til nærmere 30 år, og nå er han bikka 35 og har blitt mer voksen. Det er litt moro, man blir plutselig overrasket i forholdet som har vart en mannsalder;)

" Wow? tenker du slik nå du da? Det gjorde du ikke for 5 år siden, da mente du jo motsatt!"

 

Sjefen for Se&Hør, Knut Haavik sa på et program at det var så lett å forbli en liten guttunge. Han mente han enda ikke var "voksen". Han mente det var fordi jenter føder barn og automatisk ble mer voksen pga ansvar. Han mente han var mer barnslig enn damer på samme alder som seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen er ikke ferdig før man er 25år! Og det er den delen som kan forutse konsekvenser som utvikler seg senest! Kanskje mannen din bare er litt "sen" i utviklingen? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. han er sikkert det. men jeg kan ikke være den eneste som har en slik mann? han er så impulsiv i blandt at han bare tar avgjørelser uten og tenke.. noen ganger er det veldig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15:06 her. Du er ikke den eneste med en sånn mann. nei. Eksen min er 26 år, og oppfører seg som en unge. Skikkelig drittunge, faktisk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...