Gå til innhold

Noen som har fått noe dilla her?


Leirha

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått det.. Ennå, men er bare 4 uker.

 

Sist jeg var gravid mistenkte jeg sterkt at jeg var gravid pga min ennorme og unormale hunger etter stekt sopp, jeg er glad nok i sopp, men ikke KUN stekt sopp, men da var det bare sopp jeg ville ha, hele tiden.

Og det viste seg å stemme, jeg var vel 5-6 uker den gang.

 

Første gang jeg var gravid fikk jeg også så sykt lyst på ting før jeg fant ut at jeg var gravid, fant det da også ut i uke 6.

Da var det den gangens nymotens sitrondrikker med alkohol i.

Men da jeg kjente den enorme dragningen mot denne drikken, tenkte jegsom så..

 

1- Enten er jeg alkoholiker

2- eller gravid.

 

Alkoholiker var det ikke mye snakk om, hadde akkurat smakt mine første dråper som den gang 17 åring.. Så det hadde vært litt rart.

Jeg testet et par dager etter, og jeg var ganske gravid ja.

Jeg kompanserte lysten jeg hadde, og drakk de sureste sitrondrikker som var å få tak i, juiceer osv...

 

Hadde mange diller/pika etter det, det verste eller mest spesielle var vel sennep.

Jeg hadde sennep på alt, ALT. Jeg fant blant annet ut at sennep og is ikke fungerer sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ikke kalles dilla enda, men jeg har bra lyst på bonaqua med kullsyre og sitronsmak. I tillegg har jeg lyst på yogurt, som jeg ikke er så super glad i til vanlig:-)

Sist bare MÅTTE jeg ha TINE sjokomelk fra SMÅ kartonger:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe enda, men krysser fingre for at det blir på gulrøtter og agurk...og ikke melkesjokolade og bær med vaniljesaus...Masse vaniljesaus:) Enda faktisk opp med en stoooor plate melkesjokolade om dagen de sist gang, uff ikke rart det blei 21 kg opp da...But NOT this time...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på MAT jeg. Hva som helst som kan puttes i munnen! Er bare litt over 5 uker, og har blitt til et skikkelig matvrak!! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...