Gå til innhold

Paradise Stine Marie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes de er veldig spennende. like spennende som jenta selv. Kunne aldri tenkt på å ha kylling, ris og en paprikaring til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

 

Hun legger alltid ut bilder av middagen og skryter av hvor godt det er, så er de de jalla middagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vitsen med å rakke ned på henne er..??? HUn lager da helt vanlige ordinære middager! Jeg lager i hvertfall ikke gourmet til hverdags, men du gjør kanskje det hu HI?! Du er sikkert en av de perfekte husmødrene du da, siden du føler rett til å rakke ned på andre! Å viss du syns det er så forferdelig å lese middagsforslagene hennes, hvorfor gidder du i det hele tatt å lese bloggen hennes da?

 

Jeg er imponert av henne jeg. Hun minner lite om den jenta som var med i paradise og vil påstå at hun er mye bedre mamma enn alle dere sladdrekjerringene her inne... sånn dere vil at barna deres skal bli? Se ned på andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt fetaost - det har hun på alt.

 

Om det skulle vært sunt hadde hun i det minste hadd salat eller grønnsaker til. Det som hun har tatt bilde av nå og for tiden egentlig er jo bare sånn mat en lager når en har skikkelig dårlig råd og ikke kan lage seg noe sunt, ris og en kyllingfilet - fordi det var det jeg hadde liksom.

 

Nei, synes hun kunne latt være å komme med middagstips, hun er ikke flink nok til å lage mat til å komme med tips.

 

Da liker jeg hun fotballfruens tips. Hun kan lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BB? Mener du Big Brother? Hun har ikke vært med der, men i Paradise Hotel. Ikke at det er mensa standard der heller. Uansett bil jeg ikke uttale meg om hennes intelligens for jeg aner ikke noe om den, vi er bare forskjellige og hun er ung. Men middagsrettene synes jeg det er litt tåpelig å legge ut, særlig når det ikke er noe som krever oppskrift eller noe du selv har funnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...