Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Skal ta ut spiralen snart, og synes menskopp høres veldig praktisk ut. Er det det? Og hvordan kan jeg vite hvilken str jeg trenger?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Det pleier vanligvis å være 2 størrelser pr merke med menskopp.. Den største er beregnet for kvinner over 25 eller kvinner som har født barn... ellers tar man den minste.. Blør du mye ville jeg tatt den største.. Jeg har fått barn, så da valgte jeg bare den største.. Jeg synes det er utrolig praktisk med menskopp! Tok litt tid før jeg lærte meg å bruke den uten at det ble litt gris, men den tiden det tok å lære var virkelig verdt det! PS... Ikke la den koke i en time.... Da må man som oftest kjøpe ny...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Takk for svar:) Holder det med en kopp eller bør man ha to å bytte på? Hva koker du den i? Skal prøve å ikke la den koke i 1 t;)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Det holder med en kopp Men etterhvert vil den bli litt misfarget, og da blir man frista til å kjøpe seg ny.. Bruker koppen under hele mensperioden, skyller den og kanskje bruker pittelitt såpe for å vaske den hver gang du tømmer den.. (noen få ganger i døgnet) Så koker du den i vanlig vann for å sterilisere den mellom periodene.. Holder egentlig å la den koke i ett lite 5 min tror jeg.. Glemte helt av den her om dagen jeg.. :S
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Menskopp er jo bare helt konge. Veldig kjekt når man bruker spiral siden man da ikke skal bruke tampong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå