Gå til innhold

Er det trygt å ha sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når babyen ligger så langt nede at legen kunne kjenne hodet til babyen gjennom livmorveggen når ho sjekka åpning? Og når livmormunnen eller halsen ligger veldig langt nede og har begynt å flate ut?

 

Selvom vi skal ta det sakte er jeg så redd for at ho skal få vondt eller noe :P Vil jo ikke at han skal stikke ho i hodet (ja, jeg er førstegangs :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh, ja, pul i vei. Barnet merker ikke hva eller hvordan, men vil jo merke at du beveger deg, uten at den kan skille mellom jogging eller sex. Vondt får den IKKE.

 

Men siden sex (sæd) kan sette igang fødselen må du jo vurdere om det er forsvarlig i forhold til om du er fullgått. Er du det er sex bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks 37 uker, men legen har sagt at jeg ikke kommer til å gå ut tiden uansett for jeg har begynt å bli ganske moden allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!! Hopp til sengs NUHH!!

 

Sæden er med på å fremkalle rier/modne, så hadde ikke vært i tvil engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, skulle ønske klokka var litt mer så mannen min var ferdig på jobb!

 

Men når han kommer hjem skal han få seg en overraskelse at det er rett til sengs. Hihi :P

 

-HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle som vet når slimproppen har gått, men hun er snart til termin, så bare å peise på ;) Lykke til, håper det skjer noe snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle, HI. Jeg har født 4 barn, alle fra 11-24 dager før termin, men det er bare én gang jeg har fått med meg at slimproppen har gått. Og det var med han som ble født 24 dager før. (uke 36+6) Har hatt et normalt sexliv helt fram til fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...