Gå til innhold

er møkk lei sex, 7 ganger nå i over ei uke utemom ein dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jaja, skal man få det til så skal man få det til.. men det blir jo lite følelser og bare tøm og røm opplegg.. lite koslig egentlig.. men det holder nå så viss det ikkje gikk denne gangen prøver vi igjen neste periode... orker i allefall ikkje mer nå.. dagens utblåsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn hadde vi det også..når vi prøvde å lage barn. Vi hadde sex opptil 14dager i strekk..til slutt ble det bare et ork.

Jeg anbefaler deg å kjøpe eggløsningstester. Da MÅ dere ikke ha sex hver dag..i tilfelle du skulle ha eggløsning. Og dere klarer faktisk å nyte det igjen. Det gjorde i hvertfall vi. Og ble gravid måneden etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg HI! Vi gjorde det samme for ikke så lenge siden. Det gikk så langt at min bedre halvdel ikke fikk det til..:(

Vi er jo ikke maskiner,vi er mennesker som tenker,å har føleser.

Å for at man skal være sammen seksuelt,så burde det jo være naturlig.

Mannen min sa det rett ut: "skal det være sånn som dette kan det være det samme med baby,skal den ikke være lagd av kjærlighet?"

Og da fikk jeg meg et støkk...og sa meg helt enig. Så nå koser vi os når vi har lyst,og det er jo ikke så rnt skjelden det heller.

lykke til søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ha sex hver dag, anbefalingen er vel annenhver...?

 

Prøv å gjøre det til noe koselig - se en film i armkroken til hverandre, lag mat, gå på date, osv... Litt innimellom i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips og råd.. skal virkelig ta dette med meg videre.. eg og mannen snakket om dette i går da eg fotalte at eg syns det ikkje var noke koslig.. men da så han på meg og sa men skal vi ikkje lage et kjærlighetsbarn da?? og da tenkte eg jaja, får gjøre det i kveld og da... men nå er det stopp... =) nå skal vi nyte prøvingen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det bli jo et kjærlighetsbarn når det er vi to som har laget det og det er jo med kjærlighet vi gjør det for vi vil jo så gjerne få det til... ellers så hadde vi jo ikkje brydd oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det beste var annenhver dag, og i tillegg må dere ikke gjøre det til "pliktsex".. Men heller noe som er koselig, bare "få" lyst der og da og hoppe på hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frskjellen på barn og kjærlighetsbarn: kjærlighetsbarnet produseres nå man har kjærlig samleie, ikke "pliktsex".. Når samleiet starter å bli ene og alene om å få barnet, så kan det ikke kalles kjærlighets barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that! Her ble bebisen til med sex kun to ganger den måneden, og tror den satt den siste gangen med korsett og sorte strømper ;) hehe.. Kos dere, å ha det morsomt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...