Gå til innhold

Noen råd? Ang utroskap


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ligger med en deilig type som har samboer og 3 barn.

 

Jeg har HOLDT igjen, ville ikke gjøre noe dumt!

 

Men han har vært SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ PÅ!!

Til slutt klarte jeg ikke å si nei...

 

Jeg vil avslutte pga han er jo utro, men han vil ikke avslutte...

 

Noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg vil avslutte pga han er jo utro, men han vil ikke avslutte..."

 

Og det er bare han som skal avgjøre dette? Du skal være dørmatta sm han skal få tømme seg på når han vil? Dine egene meninger betyr ikke noe?

 

Om du faktisk vil avslutte dette fordi han er utro, så sier du takk og farvel, og innser at du kan få deg noe mye bedre, hadde han virkerlig ville hatt deg på heltid, hadde han gått ut av forholdet sitt. Hva han mener om saken spiller ingen rolle, om han blir masete når du enderlig finner igjen stemma di og slår opp, så sier du bare pent i fra at han får la deg være i fred, eller så går du til samboeren hans.

 

Har selv vært utro mot min eks, og for å si det slik, jeg gikk i fra han til fordel for han jeg var utro med, med andre ord, jeg viste jeg ikke ville være foruten min elsker, men kunne klare meg uten han jeg var sammen med.

Hadde jeg ikke forelsket meg i min nåværende samboer, så hadde jeg nok ikke slått opp, men heller beholdt elskeren min. For når man får seg en elsker som ikke klarer å bryte, har man det "som plommen i egget". Vet mange vil reagere på dette, men det er sanhet fra en av de som ha vært utro.. Og nei, jeg er ikke utro mot min nåværende samboer, kunne aldri falle meg inn, vi har hatt 6 herlige år sammen (6,5 om man regner med da jeg var utro), og jeg gleder meg til resten av mitt liv sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for flott svar!!

 

Jeg er i en periode i livet der jeg ikke aner hva jeg vil :( :(

Jeg har det ikke lett.... Tar kanskje til takke med det jeg får....

 

Han sier at han ikke klarer seg uten meg, men at han ikke vil bli helge-pappa.....

 

Herlig å høre at du har det godt nå! :-) :-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var på samme sted som deg... Leste for han nå, det du har skrevet. Hans råd: Følg eget hode, vil du ta til takke med å bli "brukt" av en som sier han ikke vil være foruten deg, men som likevel forblir hos sin samboer, eller vil du sette kravet; enten eller?

 

Får vel si at han gjorde det med meg, sa at enten fikk jeg slå opp med samboeren min og bli hans ofentlige kjæreste/samboer, eller så fikk jeg komme meg tilbake til samboeren min å gjenopprette et forhold med han.

 

Har et barn med eksen min, jentungen var 2 år da jeg fikk valget, jeg viste det ville bety annenhver uke med ungen min, men jeg hadde det ikke godt sammen med min eks, han var ikke volderlig eller noe, følelsene var bare ikke der lenger. Så jeg valgte elskeren min. Kan virke egoistisk på noen vil jeg tro, å velge annenhver uke med ungen min, men ville heller det, enn å sitte i et forhold jeg ikke trivdes i.

Jeg tok imot all kjeft fra eksen min når jeg sa det som det var, jeg godtok å bli kastet på døra, ut av et hus vi eide sammen, og når han sa vi skulle dele foreldreretten 50/50 sa jeg at det var jeg med på, hadde ikke ventet noe annet heller.

 

Nå har vi den nyderlige datra mi, som er kjempe glad i sin stefar, og sin nye stemor (eksen giftet seg i år) og vi har vår egen lille tulle på 1,5 år.. Jeg og eksen har blitt venner igjen, nå som han har ei herlig dame som elsker han så høyt.

 

Poenget mitt er vel den: Om han ikke kan gå fra henne an er sammen med nå, så er det kanskje ike bare pga ungene? Kanskje han fortsatt har følelser for henne, men dekker over det for å holde på deg ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å TUSEN TAKK for nydelig svar!!

Og kjekt å lese deres historie! Jeg er glad for å lese at det ordnet seg for dere!

 

Men hvor lenge holdt du på med din nye samboer før han kom med ultimatium?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI!

 

Jeg er på en måte i samme situasjon som deg. Jeg har møtt igjen min store kjærlighet, men han er ikke singel. Han har vært i et forhold i 10 år (men har ikke fått barn ennå). Da vi tok opp kontakten for et halvt år siden, var vi enige om at møtet bare skulle være for "gamledagers skyld". Men det ga dessverre mersmak for begge. Vi hadde ikke kontakt på 5 måneder, men så tok han opp kontakten igjen i august.

 

Men jeg har kommet til et punkt hvor jeg har innsett at jeg ikke kan fortsette sånn som dette. Jeg går i terapi (har gjort det i 2 år pga forholdet mellom meg og eksmannen min/barnefar), og det er veldig deilig at noen setter ting i perspektiv for meg. Er lett å surre seg inn i egne tanker. Jeg har gått mange runder med meg selv, og kommet fram til at om det er meningen at det skal bli han og meg igjen så kommer han tilbake. Men jeg gidder ikke sitte på gjerdet og dingle med beina og vente på at HAN skal avgjøre hva som skjer med MITT liv. Derfor har jeg gitt han beskjed om at han kan kontakte meg igjen når han har gått fra dama si. Han protesterte selvfølgelig, men skjønte også at noe måtte forandres. Han er nå på ferie med dama si, og lurte på om han kunne ringe meg når han kommer tilbake. På det svarte jeg at "om det er for å si at du har gått fra henne så kan du det. Er det bare for å fortsette i samme tralten, så kan du drite i det egentlig"............... Så nå gjenstår det å se om han kontakter meg til uka. Han påstår selv at han at har følelser for meg, men at han er veldig glad i dama si også, så han er bare frustrert over hele situasjonen. Jobben hans er rimelig hektisk også, så han får aldri tid til å ta et oppgjør med seg selv. Derfor forklarte jeg ham at jeg trekker meg ut nå, slik at han ihvertfall har én mindre ting å bekymre seg over. Så får han "rydde opp" på hjemmebane først.

 

Tro meg, å gi slipp på en livslang kjærlighet er forferdelig vondt, men jeg må bare ta hensyn til meg og barna mine. Er det virkelig meg han vil ha, så vet han hvor han finner meg. I mellomtiden må jeg bare gå videre og konsentrere meg om mitt eget liv. Tror du gjør klokt i å gjøre det samme. Det ordner seg for snille jenter, bare vent å se.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 månder.. Da sa han at det fik bli enten eller, for han nektet å være den jeg stuet unna som det paset meg.. Tok meg vel 4 sek å kunne gi han svaret at jeg skulle gå fra samboeren min, tok til vett og avsluttet saboerskapet samme dag som ultimatumet ble stilt. Et år senere flyttet jeg sammen med min nåværende samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil avslutte men han vil ikke?? Du kan ikke gjøre deg selv så svak???!!!

 

Han utnytter deg jo og bruker opp din tid!!! Kom deg ut av nikkedukkerollen og gi fyren avskjed på grått papir. Makan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her igjen

 

Problemet er at det er SÅ SYKT DEILIG sex!

Har aldri opplevd noe sååååååååååå deilig! hehe !!

 

Men er redd for å bli utnyttet ja !

 

LYKKE TIL, du som satte foten ned med han som er på ferie!!

 

Og bra at dere fant ut av det etter 5 mnd !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

redd for å bli utnyttet? Du er blitt brukt siden første gang hi, eier du selvrespekt sender du han på dør fra nå av.. Menn som sier de vil være med deg men ikke kan pga barn ol, sier slikt av en grunn bare: de ser at elskerina er lei av å være nr 2, får panikk for å miste ei å ha tileldig sex når det passer han, og sier derfor det hun/du vil høre.

Har selv vert i dine sko, ja sexen er fantastisk, men er enda bdre når du vet du er den eneste, og at mannen respekterer deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:31 her

 

Ja, jeg vet hva du mener. Sexen er helt sinnsykt deilig, vi har en vanvittig tiltrekning og har alltid hatt det i alle de 10 årene vi har kjent hverandre. Vi har ALDRI klart å være i samme rom uten å måtte plukke på hverandre, kline og fikle i skjul, tiltrekningen er helt enorm. Vi sluker hverandre med hud og hår. MEN, cluet er at han ikke er ledig! Mannen her sier at det er DER problemet hans ligger, at han har prøvd å undertrykke følelsene for meg i 10 år, men så fort han ser meg raser alt rundt ham. Jeg vet han er glad i meg og at han har lyst på meg, men samtidig er det jo en laaaang historie mellom han og dama. Er ikke bare å pakke snippsekken etter så lang tid. Forskjellen denne gangen er at nå har han fått kniven på strupen av meg. Før kom og gikk han som det passet ham. Men nå har jeg sagt at om han går nå så har han gått for siste gang. Da KAN han ikke komme tilbake og angre senere. 3 sjanser på 10 år er nok for meg. Så nå går han også noen runder med seg selv, han har fått beskjed om å finne ut om han er klar for å la meg forsvinne ut av livet hans igjen, denne gangen for godt. Jeg skrev nemlig en laaang melding om hva jeg følte, tenkte og ønsket, men at om dette er det han kan tilby meg så trekker jeg meg ut. Da svarte han "om du mener det du skriver så er jeg i tilfelle veldig uenig i valget ditt". Da raknet det for meg, og han fikk beskjed; enten eller! Du får ikke begge to! Så nå har vi ikke hatt kontakt på ei uke, Han har fått beskjed om å gå i tenkeboksen noen uker. Jeg vet han prøver å gjøre det han blir bedt om, så jeg er så klart spent på hva han har kommet fram til.

 

Tror bare man må sette foten ned, bruke empatien vår ift den andre dama, og si at nok er nok. Han må ta et valg. Bare vær innstilt på at OM du stiller ham et ultimatum, vær klar til å ta ham imot også. Ikke la han bryte opp en hel familie om du ikke ønsker å ha et forhold til ham. Da må du være "stor" nok til å trekke deg unna, og la han og familien få mulighet til å bli "hel" igjen. Om du bare er ute etter sex så finnes det nok av single menn du kan ha rå sex med. Sånn tenker ihvertfall jeg.

 

Tar til meg lykkeønskningen din, HI, takk for det :) har bare ikke lyst til å være ei "egoistisk drittkjerring" lenger, noe man er i mange andres øyne, er derfor jeg nå prøver å trekke meg ut mens jeg fortsatt har litt verdighet igjen.. Jeg prøver å gjøre det som er rett for alle når man først har surret det til.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1:31 og 13:20 her igjen.

 

Det er litt sånn jeg har begynt å tenke også. At JA, vi har fantastisk sex nå, men vi er ikke de to eneste i dette forholdet. Og sånn kan det ikke være. Hvis det er så bra nå, tenk bare hvor flott det blir når det bare er oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...