Gjest Milla med 1 Jente og Spire Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg hadde hatt litt lyst til å ta en tur til Sverige, men mannen fikk migrene nå på morgenkvisten, så da tror jeg ikke han har særlig lyst til å gå på Nordby Shoppingcenter, hehe:) Huseieren kommer i allefall innom og skal se på noen tette rør på kjøkkenet, også må vi en tur å kjøpe flere strømpebukser til lillefrøken. Og kanskje en tur innom Europris å kjøpe billig lørdagsgodt! Fin den lørdagsprisen på smågodtet;)
Gjest Madolyn Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Ikke så veldig spennende gjøremål her, men... Besøkt søsteren min og hennes familie og spist frokost og kosa oss der, og fikk med en arvet lekegrind hjem til gutten vår på 5 mnd. Kjøpt med forlengelsesledning til vårt nye steamdusj/boblebadekar slik at vi ikke skal ha masse ledninger på hele badet (skuuuummelt). Hentet pakker på posten (lerret av gutten og julegaver fra fotoknudsen), hjulpet svigermor i Sverige med å installere Dropbox, kjøpt rådyr babycall med videokamera da gutten har begynt å vri seg som en kålmark hele natta (i går kveld sovna han med hodet i fotenden.. Hadde heldigvis dratt vekk dyna!). Nå sover gutten heldigvis litt, så vi tar en velfortjent pust i bakken <3 Så blir det å montere lekegrind, henge opp lerret og fikse på badet.. TGIF er ikke noe vi merker så mye til lengre ;D hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå