Gå til innhold

Har dere "spennende" lørdagsplaner? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Jeg hadde hatt litt lyst til å ta en tur til Sverige, men mannen fikk migrene nå på morgenkvisten, så da tror jeg ikke han har særlig lyst til å gå på Nordby Shoppingcenter, hehe:)

Huseieren kommer i allefall innom og skal se på noen tette rør på kjøkkenet, også må vi en tur å kjøpe flere strømpebukser til lillefrøken.

Og kanskje en tur innom Europris å kjøpe billig lørdagsgodt! Fin den lørdagsprisen på smågodtet;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Ikke så veldig spennende gjøremål her, men... :)

Besøkt søsteren min og hennes familie og spist frokost og kosa oss der, og fikk med en arvet lekegrind hjem til gutten vår på 5 mnd. Kjøpt med forlengelsesledning til vårt nye steamdusj/boblebadekar slik at vi ikke skal ha masse ledninger på hele badet (skuuuummelt). Hentet pakker på posten (lerret av gutten og julegaver fra fotoknudsen), hjulpet svigermor i Sverige med å installere Dropbox, kjøpt rådyr babycall med videokamera da gutten har begynt å vri seg som en kålmark hele natta (i går kveld sovna han med hodet i fotenden.. Hadde heldigvis dratt vekk dyna!). Nå sover gutten heldigvis litt, så vi tar en velfortjent pust i bakken <3 Så blir det å montere lekegrind, henge opp lerret og fikse på badet.. TGIF er ikke noe vi merker så mye til lengre ;D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...