Gå til innhold

Sambo er sur på meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har skikkelig dårlig start på dagen med sambo her nå, han er sur etter i går, fordi "jeg aldri har lyst". Dere skjønner hva jeg mener. Han sier at jeg alltid avviser han når han gjør tilnærmelser. Nå gjorde jeg det i går kveld også, og nå er han sur.

 

Greia er bare ikke at "jeg aldri har lyst", for det har jeg. Det er bare det at jeg ikke får lyst av måten han gjør tilnærmelser på. Han har to måter å gjøre det på: Enten kommer han å setter seg inntil meg når vi ser på TV om kvelden. Etter en stund legger han en arm rundt meg, så begynner han å stryke meg på ryggen og lårene, prøver å kysse meg på halsen osv. Det er så utrolig forutsigbart. Jeg vet hva som kommer med en gang han setter seg; så sitter jeg bare og venter på at han skal prøve seg, for jeg VET at det kommer. Den andre måten er at han legger seg inntil meg etter at vi har lagt oss. Så begynner han etter hvert å stryke på magen og puppene, evt. så klemmer han ståen sin inn mot meg, sånn at jeg skal kjenne at HAN har lyst. Fungerer ikke helt...

 

Skjønner jo at han synes det er kjipt å bli avvist gang på gang, men jeg greier bare ikke å få lyst på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvrfor ikke bare prate med han? Fortell han at metodene hans ikke tenner deg.. Hvor i hueste har det blitt av komunikasjonen deres?

 

Samboeren min gjorde det samme, AKURAT det samme, jeg fikk metta ganske fort, og fortalte at han ikke tente meg med fremgangs måten sin, men at det ga mer avsmak.. Vi pratet sammen om hva som tente oss begge, ble kjent med hverandre sexuelt på nytt, og nå har vi det herlig :) Han har ikke noe "fast takst" når han har lyst, han kan overraska stort den dag i dag (6 år siden samtalen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hørtes akkurat ut som det samme som her i huset..

AKKURAT likedan..

 

Jeg har jo lysten.. Men jeg så aldri lyst å gjøre det når han driver på slik!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9:01 og 9:02

 

Hvorfor tror dere automatisk at jeg ikke tar initiativ selv? Jeg GJØR det. Når vi har sex, så er det nesten alltid etter mitt initiativ. Problemet er bare at jeg ikke får lyst av HANS initiativ. Men han er ikke vanskelig å få med de gangene JEG vil da :-P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er så mangt.. Sist f.eks:

Jeg sto på kjøkkenet og ordnet med litt god kvelds snaks til oss for litt tv kos, da han plutserlig kom og ga meg en god klem mot ryggen min, og masasjet meg mens jeg laget ferdig snacksen, når jeg snudde meg rundt med grønnsakene og dippen ga han meg et mykt kyss på halsen og "ledet" meg inn på stua.. Tanken min var "pirrende, men det var jo ikke dette vi skulle nå", men han overrasket med å ha den kosestunden vi hadde blitt enige om, han bare ga en forsmak på det som var i vente. Skal sies at jeg holdt på å gå sprø av ventingen på hva som ville komme.

 

Han kan plutserlig hoppe inn i dusjen akurat når jeg er på vei ut av den, enda han dusjet før meg.

Gi meg full masasje.

Han er blitt flink til å "lese" meg, han kysser meg på øreflippen ol, for så å stoppe opp og se etter om det er til nytte. Om det er det fortsetter han, om ikke stopper han selv, og da legger han meg i armkroken, så vi kan kose til vi sovner.

Jeg har forklart at en "stiv en" opp etter ryggen føles mer som ett press om å ha sex, enn en innbydelse, og det er ikke noe som er så usexy, som en mann som stryker litt over magen og "grafser" på brystene, for så å forvente at dama er klar.

Han er nå fullt klar over at det kan ta litt tid å få meg i stemning, men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er det her i huset også. Resultatet er at jeg ikke synes det er noe hyggelig når han setter seg inntil meg når jeg er sliten, for jeg veit at det kommer tilnærmelser om 15-20 minutt, og at jeg ikke har lyst. Det ender litt i dårlig samvittighet hos meg og suring hos han.

 

Prøver å si til han av og til at det går an å sitte inntil meg å holde rundt meg uten baktanker også, at det kanskje kunne hjulpet litt, men det skjønner han ikke. Det bare ender med at han bruker 30 minutter i stedet før han blir sur og erklærer at det funker like dårlig. Tålmodighet til å la det gå en kveld med kos uten tilnærmelser er ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...