Light of my life Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Ligger her pling våken med ganske kraftige mens murringer/tak. Har tatt en paracet, men ser ikke ut til å hjelpe. Kan i dag være dagen vi får møte den lille prinsessen??? Har ikke sett noe til slimpropp, blødninger, eller vannavgang, men er håpefull allikevel :-) Krysser fingre og tær for at det ikke er falsk alarm :-)
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 så spennende! er like langt over som deg, her skjer det nada.. høstferie i barnehagen neste uke, ser for meg det kan bli tøft å være megahøygravid og hjemme med barn, så det mååå bli i helgen!!!!!!!!!!! lykke til!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Tak i magen her også idag. Sjuende dagen over, første tegn til noe som helst. Å nå blir jeg faktisk irritert om det er falsk alarm!
Light of my life Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2011 Oi! Vannet gikk for en halvtime siden!! Ringte føden, de ba meg komme inn!! Oooo, plutselig nervøs nå :-/
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Lykke til Weegirl ) Jeg kommer snart etter! Og lykke til dere andre på overtid. Sender masse fødestøv
Bolla med 2 små <3 Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Oi så spennende! Kjenner jeg nesten blir rørt av å høre at vannet ditt har gått. Hormonell jeg, nei! he he Masse lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Oiiiii!!! Masse lykke til. Håper det er unnagjort raskt:)
Light of my life Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2011 Vannet har gått, hodet er godt festet, og lillefrøken har det bra så ble sendt hjem for å vente på at riene skal ta seg opp. Litt skuffende, men er jo mer behagelig å vente hjemme enn å glane i en sykehusvegg (vi bor uansett bare 5-10 min unna Ullevål). Dersom riene ikke tar seg opp i kveld/natt blir jeg satt igang i morgen tidlig så det blir uansett baby denne helgen :-) Yeeeeee :-) Takk for alle lykkeønskninger! Veldig koselig :-) Blåser herved litt fødestøv videre til alle dere andre sprekkferdige :-)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 1. oktober 2011 #13 Skrevet 1. oktober 2011 Så bra! Håper riene kommer sim perler på en snor Lykke til, heldiggrisen!!
Gjest Gurimamma Skrevet 1. oktober 2011 #14 Skrevet 1. oktober 2011 Åh masse lykke til Håper du får en fin opplevelse.
3barnsmor123 Skrevet 1. oktober 2011 #16 Skrevet 1. oktober 2011 Masse lykke til, får håpe riene kommer av seg selv
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 3. oktober 2011 #17 Skrevet 3. oktober 2011 hvordan gikk det med deg ♥ weegirl on the way ♥ ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå