Gå til innhold

Noe på gang? Er det i dag det skjer?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her pling våken med ganske kraftige mens murringer/tak. Har tatt en paracet, men ser ikke ut til å hjelpe.

Kan i dag være dagen vi får møte den lille prinsessen???

Har ikke sett noe til slimpropp, blødninger, eller vannavgang, men er håpefull allikevel :-)

Krysser fingre og tær for at det ikke er falsk alarm :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende!:) er like langt over som deg, her skjer det nada..:( høstferie i barnehagen neste uke, ser for meg det kan bli tøft å være megahøygravid og hjemme med barn, så det mååå bli i helgen!!!!!!!!!!! lykke til!

Skrevet

Tak i magen her også idag. Sjuende dagen over, første tegn til noe som helst. Å nå blir jeg faktisk irritert om det er falsk alarm!

Skrevet

Oi! Vannet gikk for en halvtime siden!!

Ringte føden, de ba meg komme inn!!

Oooo, plutselig nervøs nå :-/

Skrevet

Spennende!

Skrevet

Lykke til Weegirl :o) Jeg kommer snart etter! Og lykke til dere andre på overtid. Sender masse fødestøv :)

Skrevet

Oi så spennende! Kjenner jeg nesten blir rørt av å høre at vannet ditt har gått. Hormonell jeg, nei! ;) he he

Masse lykke til!

Skrevet

Oiiiii!!!

Masse lykke til. Håper det er unnagjort raskt:)

Skrevet

Lykke til :) Håper jeg er like bak deg :)

Skrevet

Oi oi, masse lykke til :)

Skrevet

Vannet har gått, hodet er godt festet, og lillefrøken har det bra så ble sendt hjem for å vente på at riene skal ta seg opp. Litt skuffende, men er jo mer behagelig å vente hjemme enn å glane i en sykehusvegg (vi bor uansett bare 5-10 min unna Ullevål). Dersom riene ikke tar seg opp i kveld/natt blir jeg satt igang i morgen tidlig så det blir uansett baby denne helgen :-) Yeeeeee :-)

Takk for alle lykkeønskninger! Veldig koselig :-) Blåser herved litt fødestøv videre til alle dere andre sprekkferdige :-)

Skrevet

Så bra! Håper riene kommer sim perler på en snor ;) Lykke til, heldiggrisen!!

Gjest Gurimamma
Skrevet

Åh masse lykke til :)

Håper du får en fin opplevelse.

Skrevet

Masse lykke til, får håpe riene kommer av seg selv :)

Skrevet

hvordan gikk det med deg ♥ weegirl on the way ♥ ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...