Gå til innhold

Groupon sitt gavekort hos minimikki; flere med problemer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle være tidlig ute og benytte meg av kupongkoden, men jeg får den ikke til å funke.

 

Er det flere med problemer?

 

Har sendt dem mail, men de svarer jo ikke før mandag og da er jeg på ferie....

 

Andre gangen på kort tid jeg har problemer på groupon, så kjenner jeg blir litt irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva annet har du hatt problemer med? Jeg har kjøpt mye, aldri hatt noe problem overhode. Men dette gavekortet kjøpte jeg ikke da, så der kan jeg ikke hjelpe deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist (for en uke eller to siden) kjøte jeg også ett gavekort på en nettbutikk for barn, men fikk ikke innløst det. Da viste det seg, etter flere mail frem og tilbake med dem med lovnad om ny kode, at de hadde solgt for mange av den ene dealen og at vi derfor ikke fikk kupongen vi hadde kjøpt.

 

Kjenner derfor jeg blir litt irritert når det heller ikke denne gangen funker.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... når jeg registrerer koden står det helt øverst "Rabatt verdi 600kr lagt til orderen". Men denne legges ikke til...:/

 

Jeg her altså kjøpt ett gavekort pålydende 600kr, og tenker å kjøpe varer for litt i overkant av dette beløpet. Det står ingen steder (som jeg kan se) at man må handle for mer??

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er vanlig i nettbutikker er at rabattene ikke blir trukket fra før du registrerer kjøpet i kassa. Det er vanlig at rabatten i første steg bare blir lagt til uten at det synes på summen før neste steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg også tenkte, så jeg forsøkte å gå hele veien. Beløpet endret seg ikke, så jeg ga meg da jeg skulle skrive inn kortnr ettersom det da sto at kortet ville bli belastet med 600kr mer enn det egentlig skulle ha gjort.

 

Blir bare irritert ettersom dette er andre gangen på kort tid jeg opplever tull rundt dette.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...