Gå til innhold

I dag kastes bleia!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå sal bleia vekk, poden er motivert og synes det er kjempegodt å gå uten bleie, så er dte bare spørsmål om han husker å bruke potte og do da :P

 

Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han er 3,5 år straks, så det er på høy tid, men han har ikke vært motivert ennå. Han har tisset litt i sofaen allerede, og han ville ikke sette seg på potta, men han er trassig da, så ser ikke på det som nederlag helt ennå, skal bruke noen dager nå for å se om det går ann å få han tørr.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fint skal du se. Fordelen med å gjøre det så sent er at de forstår mer, og er mer bevisst på forskjellen på en ekkel bleie og en tørr og ren truse. Og blir det et uhell merker han fort at det ikke fungerer like greit som det gjorde med bleie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) Jeg håper jo at dette skal være slutten på dagbleie! Det begynner å bli direkte ubehagelig å skifte bleie på ham, har jo avføring som en voksen mann :P Skikkelig stinker med mye innhold XD Så vil helst ha det i do! Og han begynner å bli veldig sår av avføringen sin nå.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det fungerte visst ikke i dag! 3 ganger tisset han i sofaen (glad jeg har skikelig vaskemidler!!) og han sa ikke ifra i det hele tatt, bare lot det renne og fortsatt å se på barneTV. Blir sur som juling når ejg sier han må sitte på potten hvis han skal tisse. Så da gir jeg opp. Sa at han ikke får bruke de fine trusene sine før han bestemmer seg for å si ifra.

 

bah! vil ha ungen tørr snart!!

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...