Gå til innhold

Hvorfor er dibb damer sikre på at alle menn er utro


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt at alle de gretne dibb kjerringene her er redd for at mennene skal være utro, og ikke tør å sende de på jobb offshore. Hadde og vært utro hvis jeg hadde hatt en så sur kjerring hjemme som bare satt og spredte gørr på barn i magen. Nei, det er nok best dere holder mannen deres i stramt bånd så han ikke stikker av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker :-)

 

Tenk om mennene våre skulle ha vært like mistenksomme?

 

Jeg tror nok at jeg hadde hatt store problemer med å levd i et forhold uten tillit. Der jeg ble mistenk for å være utro hver dag på jobben, når jeg gikk ut med venniner, hvis jeg skulle reise noen plass, osv, osv...

 

Jeg tror nok og jeg hadde store problemer med å akseptert at privatlivet mitt skulle bli invadert i form av hacking av mail konto, Facebook, telefon, osv, osv...

 

Men, nå er jeg heldigvis i et forhold der vi begge har akseptert at det finnes utroskap i verden. Vi vet og at dette er en bevist handling av de partene som er involvert. Så hvis en av oss velger å ta det steget, så er det lite noen kunne ha gjort på forrhånd. Men, på tross av dette har vi valgt å stole på hverandre. Tillit er tross alt en av de viktigste ingridiensene for å få et forhold til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har fått med deg alt..

Det som er saken,er at det er lettere for en som jobber i offshore å være utro! Og menn som jobber i yrker der det er mye reising.

Og det er MYE rykter om de som jobber ute. .på platten.

Jeg vet flere som har kollegaer de tror de kan stole på som har fortalt historier om kompisene sine der ute..

Og når du sikter til alle de gretne dib kjærringene, da mener du virkelig alle..?

Snakk om å skjære alle under en kam!

Ingen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig innlegg hi.

 

Selv er jeg redd for at mannen min skal være utro. Selv om jeg ikke tror han kommer til å gjøre det.

Det har mer med fortiden min å gjøre. At eksen min gikk bak ryggen min fra vi gikk inn i forholdet til jeg valgte å gå, nesten 2 år senere.

 

Selv tror jeg det meste bare er sprøyt, om at mennene er utro.

De vil bare ha noe å fortelle og skryte om. Akkurat som oss kvinner, så liker vell de også sladder.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjærer du alle over en kam.

Jeg for min del er ikke gretten, jeg er også helt 100% sikker på at min man ikke er utro!

 

PS! Du er en gretten dibkjærring selv så lenge du mener alle her er det. - imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...