Gå til innhold

Ja! så var Oktober her da :)


-98-11-13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, endelig er oktober her! Klokka er straks halv tre og jeg skulle nok vært i min dypeste søvn akkurat nå. Istedet sitter jeg her med en hyperaktiv baby i magen og sterke kynnere. Jeg fikk satt modningsakupunktur tidligere i dag og det har visst fått i gang kroppen...!

 

Nå er det full nedtelling etter at jeg gikk ut i permisjon for bare timer siden og termin er i slutten av oktober (menstermin 20. oktober og ul-termin 28. oktober).

 

Får prøve å legge meg litt igjen :-) Håper oktober går raskt for oss alle. Plutselig sitter vi der med gullene våre i armene!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig var oktober her! Har ventet såååå på denne måneden. Har akkurat ei uke igjen til ul termin...men har menstermin den 4. Så vi får se når lilegutt har tenkt seg ut....blir rart å øke fra familie på 3 til 4 =) vi glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at oktober endelig er her!!

 

Har venta på denne dagen nå i flere mnd.. Vært lei i flere mnd.. Lidd av depresjon osv fordi jeg ikke ville gå gravid de siste ukene nå.. Nå har heldigvis kroppen modnet og modningsrier på gang, så jeg håper på at jeg snart skal ha modnet nok til at tulla vil ut!

 

UL termin 27 okt, og menstermin 25 okt, men tror nok jeg får ganske så tidlig nå..

 

Lykke til alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne jeg får klump ihalsen av vemod...ifjor gikk jeg høygravid på denne tiden. :)

 

Hadde termin den 19.ende Oktober og jenta kom den 15.ende.

 

Masse lykke til med siste innspurten jenter!! (litt misunnelig,vit det.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeeeeey! Endelig er oktober her! :)) Blir en spennende måned! Endelig er det oktoberklubben som skal få møte nurkene sine og regjere på 3. tri ;) hehe! Blir spennende å følge dere damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jippi! Denne mnd kommer gullet mitt uansett :) har termin 13okt :):):):) Satser på at fødsel er rett rundt hjørnet nå! Lykke til alle oktober mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, endelig er vi her :) Da er det bare å smøre seg med siste rest av tålmodighet og vite at premien er like rundt hjørnet for oss alle ;) Jeg er 40 uker idag, 2 dager igjen til termin! Hehe, hver morgen våkner jeg like irritert fordi fødselen ikke har startet!

Har lagt planer hele helgen, så før jeg vet ordet av det er det plutselig mandag og termin, først da skal jeg tillate meg å syyte enda mere ;-D

God helg alle oktobermammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weronika venter nr2 *fødeklar*: Mens terminen min er 5 og terminen om en uke her også! SÅ da kan det jo hende de kommer ca likt. Blir spennende å se når nurkene bestemmer seg for å komme ut!

 

Gøy å følge med på dere andre oktober damer! :) Nå er det ikke lenge igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt å lese hvor lik man er i den siste tiden....jeg er også 40 uker i dag, termin på mandag 3.oktober....og like sur hver morgen jeg våkner og at ingenting har skjedd ;)

 

Masse lykke til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimamma

Missforstå meg rett, men fint å høre at det er andre som også er leeeeeeeeei !!!

 

Har termin mandag og torsdag (til uka) og aner ikke hva jeg gjør om babyen ikke innfinner seg da. (antagligvis det samme som alle andre andre med termin rett rundt hjørnet, VENTER)

Ante virkelig ikke at det gikk ann å bli sååå utålmodig!

 

Det ser i hvertfall ut som det kan komme et rush blandt oss oktoberdamer nå i disse dager, så får vi krysse fingre for at akkurat du/jeg er en av dem som slipper å gå evigheter over.

Lykke til til alle sammen og hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh skulle såååå ønske jeg hadde termin tidligere denne mnd men har ul.termin 30 okt og mens-termin 27 okt å føler det er såååå lenge til selv om vi endelig er i rette mnd...tenk om jeg går over i november a...huff nei orker ikke tenke på det!!! Har hele tiden hatt en følelse av at hu kommer før termin så jeg blir rimelig skuffa om hu kommer etter !!! Bare å smøre seg med tolmodighet :)

 

Masse lykke til t dere som har termin nå de nærmeste dagene, gleder meg til å følge dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal bli deili å bli ferdi, har termin 25 okt men kommer nok til å gå over så jeg må belage meg på at det blir november barn. men men er snaaaaaaaaaaaaart ferdi... Lykke til til alle dere som har termin rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i DAAAAAG! men fint lite og ingenting som skjer med denn kroppen gitt....tror lillegutt koser seg dønn ihjel der inne ;-D

 

Lykke til alle oktobermødre...regner med et par tar innersvingen på meg...IKKE lov å snike sier jeg bare ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...