Gå til innhold

Big Brother: Hvem er din favoritt, -og hvem liker du absolutt ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg digger Roberto! Han er jo bare SÅ skjønn... ;)

Har også veldig sansen for Tine. Hun er virkelig tøff! :)

 

Liker IKKE Andreas P. Han er ufyselig frekk.

 

Dere da?

(Kanskje greit med noe annet enn offshore nå?) ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takler ikke andreas P jeg heller... Og Tine, får fnatt bare hun åpner kjeften. hehe. Jeg er alt for hissig til å se på BB egentlig. Liker iKKE hun dama til andreas P heller. Gahhh.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg sett på så ofte men jeg liker ikke han der Andreas P. for en selvrettferdig type. Slår meg som en selvdigger.

 

Men jeg klarer ikke sutrekoppen David heller jeg å herregud for et mas det er på det mennesket. Sluttet å se etter han kom inn jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas P...er en selvmotsigende dott ;)

Han blir jo såå irritert pga at folk stemmer på han, å så sitter han i beruset tilstand å har utav seg at 50% i huset stemmer jo på han,men når han spør så er det iiiingen som har stemt på han. Og han blir så forb!!!

Og det er jo deres rett å ikke fortelle det til han,hvis de ikke vil.

Men så sier han rett etterpå,at han ikke bryr seg...for en ustabil type assa!

Jeg liker Roberto Andreas M og Tine ;)

 

Ps: tror nok det hadde blitt litt kjedelig uten Andreas P.

Litt arti å ha noen å irritere seg over! Hahaha :D

Jeg kryper oppi sofaen å koser meg m BB.

Kjæresten er like hekta..men d sier vi ikke til noen selvf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas P. Kan ikke noe for det, men jeg blir vanvittig provosert over hvordan han oppfører seg.

Sitter å kverrulerer på alt i diskusjoner og prøver å være besservisser. Han tror selv at han er god til å prate for seg også, men det er jo tull alt han kommer med der han prøver å snakke de andre i senk. Dust.

Prøver å styre de andre inne i huset og ta på seg lederrollen gjør han også.

Og hun trønderdama hans som tror hun er så ufattelig deilig, men har utrolig dårlig selvtillit likevel og er sjalu på hun der Benedikte.

 

Tragisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine og Roberto er favorietter..det er hærlige mennesker :)

 

Andreas ligger på bunn..han virker som en skikkelig grinebiter..

Siv Anita har jeg ikke noe imot med det virker som ei nikkedukke og ei jente som tar til seg alt dritt fra andre..det liker ikke jeg.

Syns ikke Andreas er den rette for ho og tror ikke de kan få det fint sammen i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns han andreas p er ufyselig. Påstår at damene digger at han har knullet mange, og at de dermed vil ha han. ÆSJ, seriøst, han er jo stygg som juling.

Makan til ufyselig gutt, jeg hadde skammet meg om han var i familien min.

 

Siv Anita er stygg i ansiktet.

 

Liker Lena og Karoline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Andreas P. nominert denne gangen? Håper han ryker isåfall. Så kan han andre ryke, han der masedotten som kom inn sist, han som gjør seg til hele tiden som alle trodde var homo. Nå er han jo så indignert at han kommer sikkert til å prate skikkelig overdrevent griseprat for å liksom overbevise alle om at han er hetero. Blurp - kleppekkel type altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...