Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Jeg er snart 30 år og har grønne øyne. I går studerte jeg meg selv i speilet, fordi jeg er litt forfengelig en gang i skuddåret, og oppdaget da at det ene øyet mitt har brune spetter nær pupillen. Har da ikke hatt det før? Kan øyefargen endres litt så sent i livet (tror ikke jeg blir brunøyd altså, men rart med brune spetter som ikke har vært der før), eller tyder det på en mystifisk sykdom på øyet mitt? Fant det bare på det ene øyet mitt. Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Jeg har barn med slike øyne som du beskriver. Den ene har blå øyne, den andre grønne, men i riktig lys får de en brun ring rundt pupillen. Du var nok bare i riktig lys, for en forandrer ikke øyefarge så sent i livet.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Ja, var det jeg mente. At øynene bare endrer farge til senest 2 år. Skal studere øynene mine igjen i et annet lys, da er de sikkert bare grønne. Sto foran vinduet i går i dagslys da jeg så det. Vanligvis speiler jeg meg bare på badet og der er øynene grønne. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå