Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Huff jeg har en liten hvit kvise innerst på øyet på den øvre våtkanten, øyet er litt ømt ytterst, men det har heldigvis ikke hovnet opp og blitt rødt, enda ivertfall...Tips til og få den bort? Prøve og klemme den vekk, eller vill det bare bli enda verre? Skal på date i morgen, og vil ikke risikere og se helt bomba ut.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Du har sti på øyet! Det smitte veldig raskt så vask hender hele tiden så du ikke smitter over til det andre eller til noen i familien. Skyll med saltvann som er beregna til øye (apoteket) Ikke rør!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Morsmelk gjør susen. SOM jeg savner morsmelken nå som barna er store! En skvett i øyet og alt blir så bra atte Veldig smittsomt, vask fingrene godt
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Hvis det er en bitteliten kvise, så prøv å klem den;) Jeg gjorde det selv her om dagen, med en q tips som jeg bare dytta borti'n med. Ble borte med en gang, er ikke sti-bare e kvise:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Sier som en anne her - det er nok bare en kvise. Jeg får sånne støtt og stadig. Jeg bruker å "klore" dem vekk med en ren negl. Det gjør susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå