Gå til innhold

Noen som har handla på flust.no? Det er fryktelig dyr frakt, er det ikke??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde endelig funnet julegave til minstemann, en ting til 299. Så påstår de billigste levering er 316 kr - det er jo over dobbelt så mye som tingen kosta! Og de er de eneste i norge som selger sånne.... :( Skulle egentlig ha en genser til mannen i tillegg, da ble frakta 412 kr. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en veldig stor og/eller tung ting?

For ser på sidene dems:

"Fraktkostnader

Flust benytter seg av Posten som transportør. Fraktkostnaden vil være avhengig av fraktmåte og størrelse/vekt på forsendelsen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sånn firhjuling, helt enkel sånn slags bil med fire hjul.. skulle si sparkebil, kan vel kalles det... Men såå tung er den vel ikke, har da fått tilsendt en vogn der jeg betalte rundt 200 i frakt. Og at genseren skulle koste 100 kr ekstra å sende, synes jeg er rart.... Er jo andre nettbutikker som sender rimeligere.. Bare synd de ikke har det jeg vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

259kr for jeg i frakt når jeg velger billigste måte. På flust lønner det seg å kjøpe mye, eller vente på tilbud om gratis frakt ;) Er du trumf medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler aldri der igjen, etter å ha blitt lurt en gang før. Vi har ABC Cobra vogn, og de er de eneste som påstår å ha originalt regntrekk til vogna. Jeg hadde trodd at det ikke fantes orginalt trekk og ble veldig glad. Hadde egentlig bare tenkt å kjøpe et universaltrekk til 100kr på barnebutikken her, men da jeg kom over dette som skulle være for akkurat denne vogna, slo jeg selvfølgelig til. Det kostet hele 250kr, og selvfølgelig kom frakta i tillegg.

 

Og hva kommer i posten, etter ikke mindre enn 6 uker? Et universal regntrekk, nøyaktig likt det trekket som alle andre steder har mye billigere. Så der mistet de meg som kunde for all fremtid. Det der er svindel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke der igjen. Kjøpte en barnevader til sønnen min. Etter 3 gangers bruk ramlet knappen på siden av slik at det ble et stort hull der knappen hadde vært. Dette er en av de knappene oppe på siden av regnbuksene for at de skal kunne sitte litt tettere til kroppen, og ikke stå sånn ut.

 

Tror dere jeg ikke fikk pengene tilbake, eller en ny bukse da. Nei, det eneste de kunne tilby var 100 kr gavekort på neste vare jeg skulle kjøpe av de!! Ettersom feilen på buksa ikke var så stor at plagget ikke kunne brukes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...