Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Sikter til innlegget før idag, der en tenåring hadde fått den beskjeden av famillien sin... Hva tenker du? hadde du noen gang kunne slengt ut et slikt til et voldtektoffer som tok abort pga voldtekt?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Nei. Jeg hadde ikke kunnet slengt noe slikt ut til en som hadde tatt abort, uansett årsak. Fordi jeg ikke er fullstendig blottet for empati.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Høres alvorlig forstyrret ut! Det er ikke ett barn i mitt hode, om det blir gjort tidlig.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Jeg er i mot abort, men abort er en lovlig ting å gjøre, og jeg er dessuten for selvbestemt abort fordi jeg ikke kan se noen bedre måte å gjøre det på. Men det kunne ikke fall meg inn å si slike ting verken til ofre for voldtekt eller andre som tar abort.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Har selv utført abort etter en voldtekt. Er veldig imot en abort, men tanken på å måtte bli minnet på hendelsen "bak" barnet hver gang jeg så h*n, var uoverlevelig for meg. Jeg kan jo ikke si det sikkert at jeg ville mintes på voldtekten hver gang jeg så barnet, men det virket høyst sansynelig for meg den gangen. Jeg var 17 år, nyelig utsatt for voldtekt, og fikk beskjed om at jeg var gravid, reaksjonen var å kaste opp, tanken på å måtte bære frem barnet til en så ufølsom mann var mer enn jeg kunne makte. Jeg angrer ikke aborten min, det var det beste for min psykiske tilstand på det tidspungtet.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Hva er sykt? Det HI sikter til, eller hun som forteller om sin opplevelse? Tror du må være noe mer spesefik her altså. Kan forstå de som tar abort etter voldtekt, de har min forståelse. Men ikke de som har sex frivelig, og VET de setter seg i risikoen for at svangerskap, og dermed ser aborten som en nødprevensjon.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #9 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg syns det er sykt at hun som forteller, fikk den beskjeden av famillien.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 ok, da ble det feil av deg å sette det under hun som forteller om sin opplevels som 17 åring.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #11 Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor er det feil av meg ? Jeg syns det var sykt av famillien og gi tenåringen sin den beskjeden??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #12 Skrevet 1. oktober 2011 Du svarte på feil innlegg, di høne! Sånn som du skrev det nå ligger svaret ditt til henne som fortalte om sin egen voldtekt. Skal du svare på hovedinnlegget, så svarer du på hovedinnlegget! Ikke bare trykk "svar" et random sted...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2011 #13 Skrevet 1. oktober 2011 Du satte svaret ditt på feil sted smartingen.. Du skrev så alle tror du mente hun som tok abort når hun var 17 år gjorde noe sykt. Skal være forsiktig med hva du skriver hvor på slike temaer.. Kan såre hun som forteller om sin opplevelse, så lenge du trykte "svar" på hennes innlegg, ikke HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå