Gå til innhold

Lei meg...ang. jobb..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb på nyåret, og elsker den. Det er et vikariat, for en som er langtiddsykemeldt, så jeg visste ikke hvor lenge jeg ville bli værende. Dette har jeg jo vært klar over hele tiden, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så ufattelig glad i jobben. Alt er bra, og da mener jeg alt! Jeg finner ikke en eneste negativ ting med jobben, arbeidsmiljøet, kollegaene etc. Nå ser det ut til at hun som er syk er på vei tilbake, og det er kjempebra. Jeg er så glad på hennes vegne for at hun er på bedringens vei. Men for min del er det så trist. Jeg er rett og slett ordentlig lei meg...

 

Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette, måtte bare få det ut. Vet ikke hvordan det skal være mulig å finne en like bra jobb..sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt samme opplevelsen. Var vikar i 1 år og 8 mndr for ei som var alvorlig syk, og jeg stortrivdes på plassen. Helt fatastisk arbeidsmiljø, vi var venner, alle som en :-) Heldigvis ble damen frisk, men det betydde jo at jeg var overflødig, selvsagt. Gikk nesten inn i en liten sorg etterpå, men har nå funnet meg en ny jobb som jeg faktisk trives like godt i :-) Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...