Gå til innhold

Blit utnyttet på jobb, trodde det skulle hjelpe på og få 50% sykemelding, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

arbeidsgiver fortsetter i samme leia, forteller meg hvilke dager jeg må være på jobb, samt bestemmer hvordan min reduserte sykemelding skal fungere, men slik er det jo ikke har jeg hørt:( I følge tillitsvalgt så kan jeg forlange og jobbe reduserte dager fremfor annen hver dag. Skal ha møte med arbeidsgiver neste uke og om vi ikke da kommer frem til en løsning så ser jeg frem til og slenge 100% sykemelding på pulten til sjefen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vell ann på hvorfor du er sykmeldt og hva som passer for bedriften, hvordan arbeidstiden kan reguleres. Noen kan jobbe full uke, bare langsommere og med flere pauser, andre jobber korte dage og atterandre jobber hver annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Hva skjer med dib og sykemeldinger??? Sykemelding er for dem som er syke. Konflikter på arbeidsplassen løses ikke med sykemelding. Det er ikke et trumfkort som man slenger i bordet når man ikke får viljen sin. Hva tror du at du kommer til å oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk,, er jo blitt syk som følge av denne utnyttelsen, senebetennelse i begge armene er ikke det alvorlig nok liksom?? Tror du virkelig legen har skrevet ut en sykemelding i ren sympati??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nye regler fra 1. juli, du kan ikke lenger velge fritt om du vil jobbe hver dag frem til lunsj feks ved 50% sykemelding. Det kan være tilfeller der du må jobbe full dag men bare gjøre halvparten av arbeidsoppgavene dine feks. Her må du derfor evt høre med legen, og deretter komme til en ordning med arbeidsgiveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...