Gå til innhold

Flere med termin 18 februar?


Mibsy

Anbefalte innlegg

Vi har fått ul termin 18 februar og venter ei lita jente =)

Klør i fingrene etter å begynne å ordne rommet hennes =)

Det skal males litt før jeg kan begynne å sette opp seng og fylle kommoden med klær =) Er nr 2 for oss, men gleder meg like masse denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! 18 februar er terminen vi også fikk! Utrolig nok ble mens termin og UL terminen på samme dag, nemlig 18.2 :-) Det er jeg godt fornøyd med! Vi venter på gutt nummer 2 her i huset og gleder oss veldig.. Jeg har så lyst til å begynne å handle vogn og alt mulig men prøver å styre meg da! Det må jo lagres på helt frem til februar også! :-) Hyggelig å snakke med noen andre som er akkurat like langt på vei!

 

Hilsen fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt fra før av og venter nå ei jente =) så litt handling blir det på oss. Er så heldig at vi har fått ny vogn i gave av mine foreldre og den står på rommet hennes alt. Men er jo endel som skal ordnes der inne.. =)

Rommet er blått så det MÅ males der :P

Hvordan er formen din ellers da? Jeg har prøblemer med bekkenet alt jeg da, og har kynnere daglig.

 

Er veldig hyggelig å snakke med noen som er like langt ja. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde "egentlig" termin den 18.2 men ble flytta til 14.2. på ultralyden, men fortsatt tett på da;) gutt på 6 fra før av og fikk beskjed om at denne gangen var det ei jente:) gleder oss veldig!! og dere; nå er vi halvveis!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, ultralydtermin og menstermin ble 18.02 her. Vi venter nr 2 men valgte også denne gang å ikke vite kjønn. Har ei jente på drøye 2 år som er høyt og lavt og prater og ler dagen lang. Gleder meg veldig til å begynne å kjøpe inn litt nytt 'unisex' tøy, men venter litt før jeg begynner. Har arvet litt guttetøy, så denne gangen har vi både nyfødt-klær til gutt og jente, sist hadde vi bare unisex klær som viste seg å være litt guttete når det kom til stykket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende da =)

Vi arver masse jentetøy og guttetøy har vi jo masse av.. I tilfelle det skulle vise seg at de tok feil er det greit å være på den sikre siden =)

Men vi skal på ul igjen 17 okt så da skal jeg spørre en gang til. Men det var ganske sikkert ei jente =)

Er alltid spennende med ul. Så kos å se den lille i magen.

 

God Helg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt at vi er så mange som har termin samme dag:) jeg har goså termin den 18. vi venter nr 1 og det blir en liten gutt :) Hvor holder dere til i landet? jeg er fra Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...