Gå til innhold

Seint positivt svar -Er eg 4 eller 5 veker då?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I morgon tidleg skal eg ta ein test igjen, fordi på torsdag fekk eg berre svaaaak strek. Dersom denne er positiv, er eg då 4 eller 5 fullgådde veker? Siste mens første dag var 27. august. -Men sein positiv test kan vel tyde på sein befruktning???

Skjønar ikkje dette....

God helg, alle saman

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kan vera at eggl var seinare enn antatt, det kan vera at egget brukte lenger tid på å festa seg, eller det kan vera at du produserer lite hcg i byrjinga. Men svak strek er og strek, :) Eg er litt usikker sjølv. Det som er sikkert er at mens terminen ikkje alltid er verd like mykje. eg trurdet blir riktig å tenka at eggl dagen/ befruktningsdagen dagen etter er veke 2. Har nokon andre andre meiningar? Dei vil jo uanett finna dette ut på ultralyd. Gratulerer med graviditet!

Skrevet

Da er du i såfall 5 fullgåtte uker. Hvis du er gravid, og første dag i siste mens var 27.august, så er du 5+0 idag. Det vil si du er 5 fullgåtte uker, og har begynt på din 6. uke:) (her på bim vil det stå Svangerskapsuke 6, nettopp fordi du da er i din sjette uke:) )

Gratulerer!

Skrevet

Hei igjen snille damer!

Tydeleg strek i dag!!!!!! Jippi! Takk for svar om svangerskapslengde. Trur eg berre går ut frå mens-termin, så får UL vise om det stemmer.

Så glad for at nokon bryr seg om heilt ukjende, og svarer på spørsmål :)

God helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...