Gå til innhold

Sint gutt. Noen råd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt som har vært "sint" fra han var nyfødt. Han var mye misfornøyd som baby, og det har bare ikke gitt seg. Han blir sint for hver minste lille ting, skriker, hyler og bærer seg. Temperament til tusen. Nå er han fem år og jeg føler det bare blir verre og verre. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, det er så vanskelig. Han er blid og fornøyd i barnehagen, så jeg føler at vi gjør noe feil, men han har også en storebror som er en gladgutt og alltid har vært det. De har helt forskjellige personligheter, men det er så slitsomt.

 

Jeg merker at til og med besteforeldrene heller vil "låne" størsten og har han mye lengre på besøk enn minsten. Dette er forferdelig trist.

 

Noen som har tips og råd å komme med til en fortvilet mamma som bare ønsker det beste for barnet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min "sinte" niese ble et nytt barn etter at hun begynte å trene. Nå trener hun tre til fire ganger i uka, opptill 3 timer hver gang. Det har hjulpet noe voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ok, jeg tenkte ikke helt nå, min eldste har jo også gått på turn før skolealder. Tenkte mer fotball/håndball etc. nå. Men turn ja, det er kanskje ikke så dumt. Takker så mye for at du tok deg tid til å svare meg. Det skal jeg absolutt vurdere.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er sikkert ikke noen universalkur for alle sinte barn, men jeg håper i hvertfall dere finner noe som hjelper. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...