Gå til innhold

Dere som har menn som jobber offshore? Jobber dere? Eller har dere råd til å gå hjemme?:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har råd til at jeg går hjemme, men jeg jobber 2 dager i uken fordi jeg vil være sosial:)

Synes det er helt fantastisk!!

Masse tid til hus, hjem & familie..og meg selv...:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har råd til at jeg går hjemme, men jeg jobber 100 % fordi jeg syns det er viktig å være selvstendig i tillegg til at jeg stortrives i jobben min. Barna har jo en hjemmeværende foreldre 4 av 6 uker.

 

Må si at barna våre er tenåringer, og når de var små jobbet jeg 50 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.08

Kanskje litt annerledes når de er tenåringer ja:)

Mine er små og den ene krevende. Begge barnehage alder. Føler jeg aldri hadde orket mer enn 50% selv om de er i bhg hver dag

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 80% , men ikke for at jeg må! Vi klarer oss leeeenge på oppsparte middler takket være mannens jobb! Tror dagene hadde blitt lange om jeg ikke hadde hatt jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% og har ikke råd til å gå ned i stilling ennå, men blir forandring når vi har solgt hus og biler og kjøpt annet hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber litt:) Og nå skal jeg begynne å studere litt tenkte jeg.

Håpet er at vi kan ha det slik litt ut i skolealder. Vil slippe sfo, ha tid til lekser og allikavel at de har tid igjen til å bare være barn og leke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som ikke går i SFO nå?

Jeg kommer til å ha dem i SFO selv om jeg går hjemme, tenker at alle barna i gaten er der.

Men blir kunn 2-3 timer hver ettermiddag, ikke før skoletid!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 100% lederstilling. Kunne gått ned mye eller bare vært hjemme, men elsker jobben min og det å være sammen med andre voksne.

Har ett barn på snart tre år og mottoet er at "Alt går"

Hverdagen handler mye om planlegging, og jeg er alltid to dager foran på alt. Jeg hadde kjeda meg ihjel om jeg hadde vært hjemmeværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...