Gå til innhold

Fått feil blekk til skriveren!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var å kjøpte blekk til Epson skriveren til samboeren i går, slikt kan ikke jeg noe om, så spurte en som jobbet der om hjelp, joda, han ga meg de jeg skulle ha, og viste meg at man kjente de igjen på at skriverens modelnr sto på pakken (sx105).. De 4 blekkpatronene måtte jeg punge ut 400 kroner for.. Greit nok det, vi trengte de, enda vi ikke har all verdens penger før til onsdagen igjen. Så nå har jeg plassert blekkpatronene, og får beskjed av den fordømrede pcn/skriveren at blekket er ukjent, og derfor ikke funker?!

Hva nå?! Jeg fikk jo beskjed om at de funket på denne skriveren, serie nret stemte jo.. Pakkene er åpnet også, så jeg kan vel ikke akurat dra de med meg til butikken heller, og serienret til skriveren står jo på pakka til blekket! Blir så oppgitt, og lei meg, har brukt 400 kroner på blekkpatroner vi ikke får brukt, som vi heller ikke kan levere inn igjen :-(

(gravid og hormonell, dette er ikke slikt jeg pleier å sipe over.. men like vel da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ta de ut igjen og sette de inn igjen. Se nøye på patronene;

Har du satt rett farge på rett plass?

Har du tatt av det som er over blekkutgangen? Plastfilm etc ..helt sikker?;)

 

Hvis du ikke får det til må du ta med blekk og printer til butikken. De hjelper deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...