Gå til innhold

En liten advarsel om Vanish Oxi Gel, den hvite flaska med flytende middel.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Brukte den som flekkfjerner direkte på flekkene og gned den inn som det står bakpå at man skal gjøre. Var mange flekker så sølte en del på hendene.

Etter få sekunder begynte det å stikke litt, og noen sekunder senere var det som om det stakk mange nåler inn over begge hendene. Ikke bare var det ubehagelig, men det gjorde direkte vondt.

Løp for å vaske det av, men etter en grundig runde med såpe stakk det fremdeles i hendene og i tillegg var det et hvit belegg på hendene som var vrient å få av.

Har ingen sår eller ekstrem tørrhet som skulle forklare dette.

Det står ingen advarsel om å ikke søle på huden på flaska, ei heller at en må bruke hansker når man bruker det.

Synes det var skikkelig ekkelt og er glad dette ikke var en av gangene en av ungene hjalp til.

 

Ble skikkelig skeptisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne midler er som regel veldig sterke mot huden, ville ikke anbefalt noen å la ungene bruke vaskemidler i det store og hele. Det går nok over til i morgen, nå har du lært ;-) Samboeren min gjorde det samme med Vanish-sprayen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid gnidd flekkfjernere inn med fingrene, aldri opplevd dette før. Er det ikke bra for huden må det da stå en advarsel.

Ungene bruker ikke vaskemiddel alene, men de synes det er gøy å få helle oppi doseringskammeret og de hjelper gjerne til med klesvasken på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprayen er den jeg vanligvis bruker, der har jeg aldri opplevd det.

 

HI

 

Klærne bør iallfall være rene når jeg henter de ut av vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...