Gå til innhold

Hvor mange dager har dere vært borte fra arbeid de siste 12 mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne sagt null dager de siste 5årene, om jeg hadde fått spørsmålet før jeg ble gravid nå :) ....jeg starter permisjonen min i neste uke, jobber 100% men har hatt en dårlig periode og vært delvis sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda til gode å bruke min første sykemelding/egenmelding.

 

I løpet av de siste 4 årene har jeg kun vært borte fra jobb en dag, og det var fordi jeg skulle flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i ny jobb i april. Hadde 2 dager borte med sykt barn (utenom småting som jeg jobbet inn).

2 uker etter ferien ble jeg sykemeldt med karpal tunnel syndom og har ikke vært på jobb siden. Kommer nok ikke tilbake i år siden jeg skal operere begge hendene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0 dager. Har 2 barn i barnehage. De har vært syke 3-4 dager til sammen , men pappaen har vært hjemme med dem de dagene (har passet best slik)

 

Reagerer veldig på kommentaren til 20:17, utrolig usakelig kommentar.

Ikke alle barn er mye syke. Selv har jeg kun hatt 2 sykedager (inkludert to graviditeter) på mine 10 år i arbeidslivet, så forhåpentligvis har de arvet mitt immunforsvar.

 

Veldig opptatt av hygiene, sunn mat og nok søvn, så tror nok det har litt med saken å gjøre også..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært borte 1 dag siden jeg begynnte i jobb etter endt permisjon for 13 mnd siden. Da var lillegutt syk.

Fint å se at det er lite fravær på jobbene her, for jeg har inntrykk av at så og si alle i min omgangskrets passer på å bruke opp egenmeldingene sine, syk eller ikke syk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

9 dager ferie

5 helger på hytta

1 dag begravelse

 

Det blir 20 dager, inklusiv helger og ferier.

 

Har ikke jobbet fulle dager alle dager jeg har vært på jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager i forbindelse med dødsfall i svært nær familie. I tilegg hadde jeg en kirurgisk abort (ufrivillig) i sommerferien som jeg glemte å få sykemelding for, var nok ikke arbeidsfør de første 3-4 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager. Fikk betennelse i øyene, så skal sitte hjemme nå hele helgen og dryppe øyene slik at jeg kan dra på jobb igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10 år har jeg bare vært borte fra jobb 3 dager pga egen sykdom ,inkludert ett sv.skap (+ 4 dager sykemld før barnet ble for tidlig født),vært kjempeheldig og har et sterkt immunforsvar.

Har bare jobbet 80% .

 

Siste 12 mnd. har jeg selv hatt 2 sykedager og sikkert 20 dager med guttungen -han har astma og er generelt mye syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borte 3 dager (sykemelding) da jeg hadde spontanabort i vinter. Nå er jeg blitt 40% sykemeldt pga ryggen. Er så og si aldri syk, men begynner nå å merke graviditeten (har en fysisk jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Jeg bytter vakter med andre om det ikke skulle passe å jobbe mine opprinnelige vakter, også er jeg en av de som alltid blir syk i helgen eller når jeg har fri. Er vel syk et par dager ca. to ganger i året.

 

Har ingen barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten aldri syk selv, men har vært litt borte det siste året:

 

3 dager i fjor høst pga. abort (MA).

2-3 dager med sykt barn.

Og siden midten av august pga fødselspermisjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vr bort 10 uker i våres grunnet opphold på noe som heter NIMI. Så har jeg vært sykeeldt i 2 uker på sensommer grunnet graviditet. Ellers ingen ting som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...