Monajenten Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Må ut å kjøpe nye vinterjakker til gutten på 4 og jenten på 7, men syns det er så mye å velge mellom at jeg ikke klarer å velge, hehe:-) Noen som har anbefalinger å komme med?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Kan ikke anbefale noe, men ser de har tilbud på swix boblejakker på g-sport til barn. Den tenkte jeg vi skulle se på imorgen:) Men ellers så har jeg bare hørt god-ord om bergans sine, men det blir dyrt når man skal ha til 2unger, i tillegg til alt annet;)
Monajenten Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2011 Takk for svar:-) Så tilfeldigvis på Bergansjakkene her om dagen, men de kostet 1600,- og det skjer bare ikke:-o Minsten må ha vinterdress også, og de har nettopp fått nytt regntøy begge to, så det er nok av utgifter i år, hehe;-) Skal ta en titt på G-Sport!!
It's all about me Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Jeg vet ikke hvor mye du vil legge i det eller hva du går etter. Men var på Wearhouse Outlet på Fyllingsdalen idag og der har de MASSE vinterjakker til barn for 199,- og 249,- Hadde jeg ikke kjøpt allerede skulle alle ungene fått derifra.
Monajenten Skrevet 30. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2011 Tusen takk for tips! Jeg tenker rundt 500,- og varme nok til at de holder seg varm gjennom vår herlige Bergensvinter:-)
Lovemelikeyoudo Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Skogstad! Finnes på sportsbutikker og koster rundt 500=) Er både i ekte dun eller vanlig jakke!
Monajenten Skrevet 30. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2011 Tusen takk for tips:-) Da blir det sportsbutikkrunde imorgen:-)
Gjest mphs Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Her har vi vært fornøyde med skogstad, troll og fransa vinterjakker.
sørlandschips Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Skogstad er bra jakker.Og Kaxs er bra syntes jeg.Skal du ha billig ville jeg sett på finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå