Gå til innhold

Noen som kan anbefale vinterjakker til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ut å kjøpe nye vinterjakker til gutten på 4 og jenten på 7, men syns det er så mye å velge mellom at jeg ikke klarer å velge, hehe:-) Noen som har anbefalinger å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke anbefale noe, men ser de har tilbud på swix boblejakker på g-sport til barn. Den tenkte jeg vi skulle se på imorgen:)

Men ellers så har jeg bare hørt god-ord om bergans sine, men det blir dyrt når man skal ha til 2unger, i tillegg til alt annet;)

Skrevet

Takk for svar:-) Så tilfeldigvis på Bergansjakkene her om dagen, men de kostet 1600,- og det skjer bare ikke:-o Minsten må ha vinterdress også, og de har nettopp fått nytt regntøy begge to, så det er nok av utgifter i år, hehe;-)

Skal ta en titt på G-Sport!!

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye du vil legge i det eller hva du går etter.

Men var på Wearhouse Outlet på Fyllingsdalen idag og der har de MASSE vinterjakker til barn for 199,- og 249,-

Hadde jeg ikke kjøpt allerede skulle alle ungene fått derifra.

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg tenker rundt 500,- og varme nok til at de holder seg varm gjennom vår herlige Bergensvinter:-)

Skrevet

Skogstad! Finnes på sportsbutikker og koster rundt 500=) Er både i ekte dun eller vanlig jakke!

Skrevet

Tusen takk for tips:-) Da blir det sportsbutikkrunde imorgen:-)

Skrevet

Her har vi vært fornøyde med skogstad, troll og fransa vinterjakker.

Skrevet

Skogstad er bra jakker.Og Kaxs er bra syntes jeg.Skal du ha billig ville jeg sett på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...