Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #26 Skrevet 30. september 2011 Han var først på jobben min og holdt et foredrag.. Traff han på byen to måneder etterpå.. Jeg syntes det var noe kjent med han, at jeg hadde sett han før.. etterhvert kom jeg på at det var han som holdt foredrag.. som jeg syntes var så kjekk. Fra den kvelden har det vært oss, i over to år nå.. ingen barn enda.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #27 Skrevet 30. september 2011 Vokste opp på samme plass, så har visst hvem han er hele livet, men ble først kjent med ham når jeg var 14 og han 15, og har vært sammen siden, stort sett Tre barn og gift nå, reiser til Maldivene i januar for å feire 10 års bryllupsdag! Og han er også offshorearbeider
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #28 Skrevet 30. september 2011 Jeg traff kjæresten min på en utrulig slem måte, men det var kjærlighet ved første blikk! Jeg var på shopping med min (tidligere) venninne. Kjæresten hennes kom for å hente oss når vi var ferdig, både jeg og han har siden den dag vært helt oppslukt av hverandre. Nå venter vi vårt første barn 5 år seinere
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #30 Skrevet 30. september 2011 På nettet, vært sammen nesten 10 år.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #31 Skrevet 30. september 2011 Vi jobbet i samme bar på andre siden av jordkloden; love at first sight Vært sammen i 10 år, gift i 6, og venter vårt første barn <3
Anonym bruker Skrevet 30. september 2011 #32 Skrevet 30. september 2011 Jobbet i butikk og han som vekter. Han pleide å komme innom butikken for å slå av en prat. Endte med at vi ble sammen og har vært sammen siden. 1 barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #33 Skrevet 2. oktober 2011 Fy deg anonym 22.12 > Stakkars venninnen din.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #34 Skrevet 2. oktober 2011 Møttes på internett, gjennom en side hvor man kan legge ut kunsten sin. Han bor på andre siden av jorden, men vi har prøvd lenge å få han hit. Sammen i 3 år, forlovet i et halvt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #35 Skrevet 2. oktober 2011 Nettby.. Pratet sammen der litt, var vel noen samtaler iløpet av noen månder. Når jeg så bildet, og leste profilen, fant jeg han ikke intresang som mulig kjæreste, men var morosam å prate med. En lørdagskveld satt vi å kjedet oss på hver sin side av pcn (bor i samme bygd, men aldri møtt hverandre) og jeg inviterte han like så greit over for å se film, ha en venne kveld rett og slett. Han kom han, og når jeg så han gå ut av bilen sin, så trodde jeg hjertet skulle sprenges, bildet hans gjorde ingen rettferd! For en nyderlig mann, men vi var vennskaplige, så jeg prøvde å dekke pent over det å nyte kvelden med godt selskap.. Vi pratet mer enn vi så filmen, gikk tur med hunden til stefaren min, og endte opp med å ligge på sofaen å kose armkork til klokka var 4 på natt. Da han sa han burde komme seg hjem og legge seg, fikk jeg panikk for å ikke få se han igjen, så jeg ba han overnatte.. Og det gjorde han, uten noe "muffins i senga".. Vært sammen i litt over to år nå, samboere i ca 2 år, har en sønn sammen og venter barn nr 2 nå Vet aldri når kjærligheten "spiser deg opp"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå