Gå til innhold

Sophie eller Sofie som mellomnavn)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil om hvordan jeg vil det skal staves! Hjelp meg jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:) Det er det vi har gått utifra. Har bare vært så i tvil i det siste og nå er hun her snart:)

Skrevet

Nå uttales de litt forskjellig så det kommer helt ann på det første navnet.

 

Sofie er rett frem, mens Sophie uttales med stum E.

Skrevet

Helt klart Sofie hvis dere begge er norske og bor her....noe annet blir bare "jåleri"

Skrevet

Sofie, om det er i Norge dere skal bo...om ikke vil jenta måtte stave navnet sitt hele livet. Utrolig kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...