Gå til innhold

Jeg joiner dere her, jeg..


lillechille

Anbefalte innlegg

Huurra! Jeg er gravid igjen, har termin 4 juni og får dermed to tette...

Har en sønn på ett år, fødte august i fjor og gleder meg til å oppleve dette eventyret igjen:)

Denne gangen sammens med dere da:)

Happiklem fra lille meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :-) Da er vi to. Fikk også en sønn i august i fjor. Helt planlagt fra denne siden og få to tette. Gleder meg masse til å få baby nr. 2 :-) Blir kos med 2 små i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse og velkommen inn hit:-) Vi begynner å bli en del mamma'er her inne nå:-D Jippi:-) Jeg har termin 5.juni og har en gutt født julaften 08 fra før, og nå skal han ENDELIG bli storebror. Prøvde på to tette vi også, men gikk ikke helt etter planen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, så koselig da:) Her var det og planlagt, eller litt sånn vi tar det som det kommer ting...Så vi er kjempegla for at det gikk såpass tidlig! Artig at vi har jevngamle gutter da:) Var du på noe forum med han?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det spiregull:) Ja, nå begynner det å komme en del her, herlig! Termin en dag etter meg, du...blir spennende i juni å se hvem som får når, meeen det er jo så lenge til enda..Først nyyyte å gå gravid igjen!

Så bra at dere klarte å bli gravid nå da, og da får du jo en skikkelig storebror:) Gratulerer så masse til deg og <3 spennende tid i vente nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...