Gå til innhold

Like før jeg måtte ha utskraping i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg målte hcg på mandag (26.sept) og den var på 2200 (var da 5+6). tok ny prøve to dager senere og den hadde nesten ikke steget.. den var da på 2971. Jeg ble derfor sendt til ultralyd på sykehuset i dag og der fant legen noe i livmoren, men ho mente at den ikke var levedyktig mer. Ho ville derfor at det skulle bli utskrapning, men ho måtte få enda en lege til å ta avgjørelsen. Den andre legen mente at det kunne være levedyktig, men at jeg ikke var så langt på vei som seks uker. Det at hcg verdien ikke var høyere syns ikke man kunne legge så mye vekt på, for ho hadde vært bort i ei som hadde verdi på 1600 og seks uker på vei. jeg skal derfor tilbake om en uke for å se om det har vært noen utvikling.

Noen som har vært i en lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det sammen, å kan ikke forestille meg hvordan du har det nå:( Det må være vanskelig å gå sånn å ikke vite..

Men jeg lurer jo litt på hvorfor det er så mange her inne som tar sånn blodprøve? jeg har ikke fått noe tilbud om å ta en slik prøve?Ikke har jeg hørt om det fra venner/bekjente heller!!

Skrevet

Jeg personlig ble tillbudt en slik blodprøve fordi jeg hadde blødninger og var veldig redd for abort, spesielt siden min første graviditet endte i tidlig SA.

Skrevet

Var pga blødninger jeg fikk målt hcg også. Dersom man ikke har blødninger eller smerter er det ikke vanlig å måle hcg. Jeg målte ikke det i mitt forrige svangerskap, men der gikk alt problemfritt, så hadde ikke noe behov for det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...