Gå til innhold

Hvor mye søvn trenger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg trenger mye søvn sammenlignet med de fleste rundt meg. Burde sove minst 8 timer hver natt, men noen netter blir det ca 7 timer. Får jeg bare 6 timer søvn eller mindre er jeg trøtt og uopplagt hele dagen etter. Og uansett om jeg har sovet mye eller lite så er det vanskelig å stå opp om morgenen...

Synes så mange rundt meg klarer seg fint på bare 6 timer søvn hver natt, så jeg begynner å lure på om det er veldig unormalt å ha større søvnbehov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra ca 13 til 20-årsalderen klarte jeg meg fint med 5-6 timer hver natt og full aktivitet med diverse hele min våkne tid. Nå må jeg helst ha 7 timer sammenhengende (men så er jeg også 40)

Skrevet

Får ca 4-5 timers søvn tilsammen hver natt - prøver å ta meg en lur i løpet av dagen, drikker litervis med kaffi og altfor mye sukker. Har unger som er mye våkne om natten nemlig! Skulle gitt mye for en hel natts søvn ja...

Skrevet

Hvor mye jeg trenger jeg faktisk trenger og får er to forskjellige ting, sover i snitt 5 timer i døgnet, og tenker ikke mer over det, har ikke anledning til å sove mer, så da er det slik hverdagen min er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...