Gå til innhold

blir gal av kvalmen


pinklady81

Anbefalte innlegg

tror jeg snart blir gal av denne kvalmen.... er konstant kvalm dagen lang kaster ikke opp men er like før mange ganger ....

å så har jeg sånn kramper /stikkinger i magen å underlivet av å til er det normalt ? blir nervøs med engang jeg kjenner noe som helst huff ..... !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Jeg er kvalm fra nøyaktig kl 15.00 og utover! Ikke oppkast,men er så kvalm at jeg ikke fungerer i det hele tatt.. Stikkinger og kramper har jeg også,og jeg har valgt å plassere det i "helt normalt".kategorien:-)

Til uken skal jeg ha ettermiddag/kveld/nattevakter på jobb....aner ikke hvordan det skal gå:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er utrolig slitsomt ... å stakkars deg som skal jobbe ... jeg jobber ikke jeg da for tiden.. jeg hadde akkurat tenkt å begynne å søke jobber rett før jeg visste at jeg var gravid men nå vet jeg liksom ikke helt hva jg skal gjøre ... jammen jeg tror det er normalt med stikkinger og kramper som jeg har hørt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

Godt vi er flere!!! Huff... Jeg er fin i formen når jeg våkner så kommer den sigende den forferdelige kvalmen:( blir værst sånn i 18.00 tiden, brekker meg og kaster opp. Må ligge hele dagen da går det ganske greit!! Men føler jeg visner bort:( livet blir litt på vent liksom!!

Jeg er gått ut i svangerskapspermisjon da jeg er flyvertinne så er veldig heldig der:) hadde ikke klart å jobbe nå!!!:(:(

Gleder meg til den dagen jeg kan glede meg litt over den lille i magen:)

Gjør jo det nå også men blir liksom ikke det samme med kvalmen hengende over meg:( og svimmelheten!!

Lykke til!!:)<3 håper vi har bedre tider i møte!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også slik at når klokken blir ca 15.00 så kommer kvalmen, og da er jeg kvalm resten dagen og kvelden. Ikke noe kjekt, men får håbe det går over når vi runder de tolv magiske ukene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg opplever nøyaktig det samme som deg med stikkinger/kramper i magen. Synes nesten det kjennes ut som sterke menssmerter, og det er jo selvsagt ingen god følelse nå.. Men, min lege har forsikret meg om at det er helt normalt, så da stoler jeg på det.

 

Kvalmen min begynner rundt lunsj og varer ut arbeidsdagen, med et par runder med oppkast. Begynner også å bli sliten av det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

 

Titter bare innom.. Det stikkene å slik som dere nevner er musklene å nervene som strekke seg og livmora som vokse. :-) så det er absolutt ikke farlig. Har hatt de selv og har det enda noen dager(er 22 uker nå) Å kvalm blir eg når kroppen ikke får nok hvile eller eg ikke lytte til kroppen(noe eg er en mester på å overhøre og presse litt ekstra på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm stort sett hver dag. Verst når jeg våkner og om kvelden faktisk. Akkurat så det har bedret seg litt den siste uka, og nå har jeg passert 10 uker. Håper virkelig det gir seg.. Jobber som lærer så det er pyton å stå å undervise når man er så urven... Forrige svangerskap var jeg ikke dårlig en dag .... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...