Gå til innhold

Rystende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Stakkars både den ene og den andre hvis det skulle vise seg at "hele" Vågå tar feil.

Men jeg synes det er noe velig rart med denne saken. Nå går Morten Krogvold ut og forsvarer ordføreren, og sier at han har en hel gruppe med kjendiser med på laget.

Om det skulle vise seg at ordføreren er uskyldig, synes jeg fortsatt det er merkelig at en haug med voksne, innflytelsesrike mennesker ikke klarer å tenke at det tross alt er et barn som kanskje bør beskyttes her, uansett.

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3242357.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rystende! Stakkars den jenta. Er det rar at mange vegrer seg for å melde fra om overgrep og veldtekt når man kan risikere å bli møtt av dette.

Huff! Krogvold & co burde holde seg for god til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med denne jenta som gjør at en ordfører tar henne under sine vinger, som blir invitert hjem til statsministeren og som blir portrettfotografert av en av norges mest kjente fotografer??

 

Håper sannheten kommer fram i denne saken, jeg synes den fremstår som noe underlig uansett hva som har skjedd eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har visstnok hatt en veldig problematisk oppvekst, og ordføreren har vært som en slags fosterfar for henne. Hun har bodd hos han og kona i lange perioder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at denne jenta hadde andmeldt dette hvis det ikke var sant. Det er jo ikke akkuratt som man får trøst og gode ord når man andmelder noe sånt. Det vil alltid bli rykter om at hun ville det og at hun lyver osv. Hun vil ha dette stempelet resten av livet, uansett hva dommen blir. Er ikke gøy å måtte stå opp mot noen som er så mye sterkere enn seg selv! Synes så synd i henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hva som er sant. Det er det kun ordføreren og jenta som vet.

 

Fakta er at overgrep og misbruk forekommer i alle samfunnslag daglig.

 

Fakta er dessverre også at det forekommer falske anklager om misbruk og overgrep.

 

Uansett så er dette tragisk og jeg synes også synd på jenta, uansett hva hun måtte ha vært utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk bør holde munn så lenge saken er under etterforskning. Dette er rystende.

 

Og "alle" disse menneskene som står bak og støtter han........hva om det blir bevist at han har gjort dette...........ja, da kan de risikere at sin egen kariære, politisk eller ei, er over på et blunk. Lite intelligent.

 

Nei, de burde holde munn så lenge saken etterforskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Media burde absolutt være hensynsfull i hvordan de omtaler slike saker.

 

Når det er sagt, så er saken trist uansett hva som er sant eller ikke sant. Om det er slik at han har forgrepet seg på henne, så er det forferdelig i seg selv og den støtten han får er bare en ekstra belastning for henne. Om dette ikke er sant, så er det jo tydelig at jenten sliter med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall helt for jævlig om det skulle være slik at jenta har vært utsatt for overgrep, og folk generelt støtter overgriperen.

 

Folk burde holde seg for god til slikt, la politiet etterforske saken og vente med å trekke konklusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem som snakker sant, om det er jenta eller ordføreren, så burde "folk flest" og kjendiser holde klokelig kjeft. Uansett hva som er sannheten i saken, så er det tragisk, og saken vil få et tragisk utfall uansett.

 

Jeg har mine tanker om saken, med det innblikket jeg har i den, men mine tanker er mine, og ingen andres. Det hadde vært en stor fordel om flere hadde tenkt sånn. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tvilen skal komme tiltalte til gode, men også "offeret" til gode. Vil ikke dømme verken den ene eller andre uten at det har vært en sak og retten har funnet frem til det ene eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...