Gå til innhold

30 days...virker den??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om jeg skal prøve den sammen med å trene og spise fornuftig...virker den da? klarer jeg å gå noe ned?

jeg har vel en 15 kilo jeg vil ha bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den hjalp meg med mine 13 kg, startet med de da trim og god kost ikke var nok, gikk ned noe, men så stoppet det opp for en stund, startet på 30 days, og kiloene startet å gå nedover igjen, så jeg er sikker på at de hjalp meg.. Men kjenner de som ikke hadde noe efekt av de, så det varierer jo. Er ikke værre enn å prøve de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du gjør alt du skal i tillegg så funker den jo. Spise mindre og sunt, og trene mer. Men det kan du gjøre uten pillene og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant ;-) nei, vet ikke helt jeg...men noe må jeg gjøre, da jeg sluttet å røyke så har kiloene bare rent på..........

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de ble testet på TV2-hjelper deg ble konklusjonen at de ikke virket.

 

På glasset står det at du skal unngå sukker, raske karbohydrater og ellers spise sunt samtidig som du skal trene/mosjonere hver dag.

 

Da går du ned akkurat like mye uavhengig av tablettene eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ned 5 kg, så ble det full stopp, prøvde da å ta 30 days i tillegg, og da startet jeg å gå ned i vekt igjen.. så tror da det er de pillene som hjalp på, de gjør helt klart ikke jobben alene, men når man har ødelagt forbrenningen sin, og stopper bom på 80 kg (aldri kommet meg under det tallet på 5 år) så er det jo noe i det, når jeg kom ned til 72 kg når jeg tok 30 days vd siden av.. Tror ikke de alene gjør noe for vekt tap, men kanskje de hjelper på når forbrenningen er totaltvraket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk dere :-)

jeg tror jeg skal fortsette å trene,spise sunt, og ikke få i meg for mye karbohydrater og sukker, så må jeg vel begynne å gå ned .....men et godt tips å begynne på de om det skulle stoppe opp da....

 

vi er to om å gå ned i vekt her da, heldighvis...jeg og mannen :-)

 

men er det noen andre gode tips her da, hvaa jeg kan spise?? jeg går jo nesten på veggene her, konstant sulten......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...